Inmiddels je kaart gevonden.
Is en kaart van eind januari 2007,en in werkelijkheid is de kaart van half 2006.
Je MN.exe corrupt?Hoe kan dat?
Ik zou het niet weten.Wat ik wel weet is dat je card niet origineel is.
Het is een copie van een origineel.
Navigon zijn cards zijn zwart van kleur.De kleur van Navigon.
En Navigon gebruikt Sandisk cards.
Dat staat er in fijne letters achterop.
Ook staat de sticker verkeerd om,de card staat nu op zijn kop.
Enigste mogelijkheid is denk ik,een bestand van een dowloadsite(crack) afhalen en die proberen te gebruiken voor het weer opstarten van het systeem >Zou niet anders weten hoe het moet.Dat is de goedkoopste oplossing.
Wat ook kan,is proberen een NAVIGON 5110 of een NAVIGON 7110 op de kop te tikken.
Daarin zit ook een card ,waarop Navigon MN6 staat.
Navigon Fresh downloaden,een account aanmaken bij Navigon,en de card proberen te "restaureren".Maar of dat wil voor een MN6 versie,kan ik je niet garanderen.
Het systeem terug zetten naar fabrieksinstellingen,zal niks uithalen,omdat je card niet mee werkt.
Legaal is restaureren je enigste mogelijkheid.Via de server van Navigon wordt dan de originele software weer terug gezet op je card.OIf in het laatse geval Navigon kontakteren,en het daar voorleggen.Of ze nog mee willen werken ,weet ik niet.
Verder heb je nog een mogelijkheid om op een legale manier weer een goede navigatie op te zetten.Kost je wel 125 euries.Maar iGO8 is zo slecht nog niet.Werkt met TeleAtlas kaarten. (Zoek op internet naar Nav n Go of iGO8)
Dan behoud je het systeem in de auto,en kun je dus gewoon gebruik maken van dat wat je gewend bent.
Even op letten welke versie je hebt.Of de card moet er boven aan in,of aan de zijkant.
http://www.pbenr.nl/navigatie
Ik vind het eerlijk gezegd wel een mooie oplossing,en er zitten kaarten bij van 2012,di je nu niet hebt.Bij de navigon uitvoering zitten kaarten van 2006.7 jaar oud dus.Niet echt up to date.En recentere kaarten worden voor Navigon MN6 niet meer uitgegeven.