ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat
Forumregels
Wil je een product review plaatsen, maar het apparaat staat al vermeld, en 'op slot' ?
Maak dan gerust een nieuw onderwerp aan, wij doen de rest.
TIP: Voor klachten over bedrijven, meld deze ook op consuwijzer.nl
Daar kunt u een link naar uw bericht op dit forum achterlaten voor verdere informatie.
Wordt of werd u naar aanleiding van uw bericht gecontacteerd ? Laat het ons weten.
Wil je een product review plaatsen, maar het apparaat staat al vermeld, en 'op slot' ?
Maak dan gerust een nieuw onderwerp aan, wij doen de rest.
TIP: Voor klachten over bedrijven, meld deze ook op consuwijzer.nl
Daar kunt u een link naar uw bericht op dit forum achterlaten voor verdere informatie.
Wordt of werd u naar aanleiding van uw bericht gecontacteerd ? Laat het ons weten.
-
- New Member
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18 jun 2010 16:18
ervaringen Navaudio : Koop nooit een navaudio apparaat
MIjn ervaringen zijn erg slecht met Navaudio. Hieronder mijn ellende met die wannabe navigatie:
=> navigatie software zit vol met bugs, hij herkend regelmatig de software niet meer en moet je dus alles opnieuw instellen. Verder is de software ook niet intuitief. TMC is al helemaal niet goed geintegreerd
=> Support van Navaudio.nl is onvriendelijk en als je het apparaat hebt gekocht kun je niet meer terug. Omruilen / geld terug is niet mogelijk
=> handsfree bellen is dramatisch, mensen aan de andere kant van de lijn horen je nauwelijks
=> om de radio te laten spelen tijdens het navigeren moet je allerlei verschillende moeilijke handelingen doen anders werkt het niet
=> scherm verandert regelmatig naar zwartwit
Het apparaat is voor mij een enorme teleurstelling en ik raad iedereen af om zoiets te kopen. Kun je beter een tomtom met parrot nemen dan deze chinese meuk.
=> navigatie software zit vol met bugs, hij herkend regelmatig de software niet meer en moet je dus alles opnieuw instellen. Verder is de software ook niet intuitief. TMC is al helemaal niet goed geintegreerd
=> Support van Navaudio.nl is onvriendelijk en als je het apparaat hebt gekocht kun je niet meer terug. Omruilen / geld terug is niet mogelijk
=> handsfree bellen is dramatisch, mensen aan de andere kant van de lijn horen je nauwelijks
=> om de radio te laten spelen tijdens het navigeren moet je allerlei verschillende moeilijke handelingen doen anders werkt het niet
=> scherm verandert regelmatig naar zwartwit
Het apparaat is voor mij een enorme teleurstelling en ik raad iedereen af om zoiets te kopen. Kun je beter een tomtom met parrot nemen dan deze chinese meuk.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 2333
- Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19
vooral de radio ontvangst van die apparaten laat nogal te wensen over, dan hebben we het nog niet over de onlogische bediening etc.
Bluetooth is zonder telefoonboek overdracht.
Bluetooth is zonder telefoonboek overdracht.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 jun 2010 14:36
Volledig eens met Dwiemer ; pas op met Navaudio .
Garantie en service tot aan je voordeur , zodra je de doos opent is het voor hen "gebruikt" , en vervalt
alles wat ze op hun site beweren.
Dat er op de Navaudio site geen telefoonnummers vermeld staan zegt al voldoende , vind je deze toch via
wat Google zoekwerk ; verwacht dan geen met je meedenkende behulpzame medewerker.
advies koop een bekend merk .
Garantie en service tot aan je voordeur , zodra je de doos opent is het voor hen "gebruikt" , en vervalt
alles wat ze op hun site beweren.
Dat er op de Navaudio site geen telefoonnummers vermeld staan zegt al voldoende , vind je deze toch via
wat Google zoekwerk ; verwacht dan geen met je meedenkende behulpzame medewerker.
advies koop een bekend merk .
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 jul 2010 19:08
Slechte Service NAVAudio
Tegen mijn gevoel plaats ik hier een bericht over de zeer slechte afwikkeling van de aanschaf van mijn RSN look bij NavAudio. De koop ging goed en binnen een paar dagen had ik het Chinese imitatie product in huis maar zonder een duidelijke Nederlandse aansluit handleiding.
Toch maar door een regionaal (audio) gespecialiseerd bedrijf laten doen. De RNS look van NavAudi gaf meteen een Storing in mijn nieuwe Golf het mobiele nummer wat in de MP advertentie staat geeft geen thuis. Zaterdag gemaild, geen enkele reactie. ZEER slechte service bij NavAudio NOOIT wat kopen bij NavAudio.
Toch maar door een regionaal (audio) gespecialiseerd bedrijf laten doen. De RNS look van NavAudi gaf meteen een Storing in mijn nieuwe Golf het mobiele nummer wat in de MP advertentie staat geeft geen thuis. Zaterdag gemaild, geen enkele reactie. ZEER slechte service bij NavAudio NOOIT wat kopen bij NavAudio.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 30 sep 2010 12:47
navaudio
Hallo
ik ben het helemaal met je eens
ik heb bij hun ook een radio gekocht en die ging na drie weken al stuk
dus ik hem op gestuurd en kreeg al gauw een telefoontje dat ik dat zelf heb gedaan
de radio zat in gebouwd en ging in frankrijk kapot maar ja
om het kort te maken hij is drie keer terug geweest en heb hem uiteindelijk zelf maar gemaakt
zonde van het geld en moeit
ik ben het helemaal met je eens
ik heb bij hun ook een radio gekocht en die ging na drie weken al stuk
dus ik hem op gestuurd en kreeg al gauw een telefoontje dat ik dat zelf heb gedaan
de radio zat in gebouwd en ging in frankrijk kapot maar ja
om het kort te maken hij is drie keer terug geweest en heb hem uiteindelijk zelf maar gemaakt
zonde van het geld en moeit
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 2333
- Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19
Klopt dat de service van dergelijke bedrijven te wensen over laat, maar daar kies je indirect wel voor door
1. niet bij een normale winkel te kopen die het product ook kan service'n, ik heb al diverse van dat soort producten meegemaakt, er waren best aardige tussen, maar het gros mankeert wat aan, of radio ontvangst bagger, touch slecht etc
2. een product te kopen wat hele leuke specs heeft maar niet in de buurt kan komen van het origineel.
1. niet bij een normale winkel te kopen die het product ook kan service'n, ik heb al diverse van dat soort producten meegemaakt, er waren best aardige tussen, maar het gros mankeert wat aan, of radio ontvangst bagger, touch slecht etc
2. een product te kopen wat hele leuke specs heeft maar niet in de buurt kan komen van het origineel.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 nov 2010 14:01
Re: Slechte Service NAVAudio
Ook ik heb erg slechte ervaringen met Navaudio. Los van het feit dat het product (Navigatie) van erg slechte kwaliteit is (handsfree werkt niet goed, sdkaart geeft errors, touchscreen werkt niet goed, onlogische en ongebruikersvriendelijke interface, GPS hapert, etc) is de service van een nog beroerdere kwaliteit. Na een hoop gelazer met het product kon ik hem eindelijk terug sturen en werd hij vervangen, hier ging ongeveer een eeuw qua tijd overeen. Toen ik het product eenmaal terug kreeg was met het frontje vergeten mee te sturen, ik maakte hier melding van, maar krijg doodleuk te horen dat ik hiervoor moet betalen....
Kortom: Navaudio: nooit iets kopen!!!
Kortom: Navaudio: nooit iets kopen!!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 19 jun 2009 11:11
Re: Slechte Service NAVAudio
Wat zonde dat het bij u is fout gegaan, mijn ervaring is toch anders.
Ook ik heb een product van deze firma en na inbouw en testen bleek dat het bijgeleverde SD-kaartje leeg was. Na een mail (kreeg direct antwoord) kon ik de kaart retour sturen en kreeg de nieuwste versie van IGO ...verder werkt het product goed en doet waarvoor ik hem nodig heb, heel soms (vooral als het erg warm is) wil het aanraakscherm wel eens weigeren maar die enkele keer is mij niet storend.
Het wil dus niet zeggen dat het altijd fout gaat maar het is wel jammer als je zo'n slechte ervaring hebt, je koopt er gelijk nooit meer denk ik.
Peter.
Ook ik heb een product van deze firma en na inbouw en testen bleek dat het bijgeleverde SD-kaartje leeg was. Na een mail (kreeg direct antwoord) kon ik de kaart retour sturen en kreeg de nieuwste versie van IGO ...verder werkt het product goed en doet waarvoor ik hem nodig heb, heel soms (vooral als het erg warm is) wil het aanraakscherm wel eens weigeren maar die enkele keer is mij niet storend.
Het wil dus niet zeggen dat het altijd fout gaat maar het is wel jammer als je zo'n slechte ervaring hebt, je koopt er gelijk nooit meer denk ik.
Peter.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18 nov 2010 17:42
Re: ervaringen navaudio
Slechte spullen en een service van niets! Ze beloven je van alles, maar hier komt niets van terecht.
Problemen worden niet opgelost en als je contact met ze wil opnemen dan betaal je €0,35 per minuut.
Ik zou me nog wel 3 keer bedenken om hier wat te kopen. En let op ze opereren onder meerdere namen, waaronder DYNAVIN.
http://www.dynavin.nl
Problemen worden niet opgelost en als je contact met ze wil opnemen dan betaal je €0,35 per minuut.
Ik zou me nog wel 3 keer bedenken om hier wat te kopen. En let op ze opereren onder meerdere namen, waaronder DYNAVIN.
http://www.dynavin.nl
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Re: ervaringen navaudio
Praat je hierbij uit eigen ervaring?
Zo ja, vertel ons dan wat er gebeurd is, daar leren we wat van.
En inderdaad, op dat adres in Hardenberg zitten meerdere "navigatiefirma's"
Zelfde gebouw, andere vlag er voor
Groet,
JW
Zo ja, vertel ons dan wat er gebeurd is, daar leren we wat van.
En inderdaad, op dat adres in Hardenberg zitten meerdere "navigatiefirma's"
Zelfde gebouw, andere vlag er voor
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
- Berichten: 175
- Lid geworden op: 30 jun 2010 12:15
Re: ervaringen navaudio
En dan staat dit op hun site:
Dynavin opgericht in 2003. Multimedia AutoAudio Navigatie fabrikant voor de betere custom fit autoradio's.
Volgens mij zijn het gewoon dozenschuivers.
Dynavin opgericht in 2003. Multimedia AutoAudio Navigatie fabrikant voor de betere custom fit autoradio's.
Volgens mij zijn het gewoon dozenschuivers.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 05 mar 2011 12:18
Re: ervaringen navaudio
zijn er mensen met een c classe van bouwjaar 2000 tot 2004 deze navigatie hebben DVN MC 2000
bij dynavin kost het 659euro. bij caraudio24.de kost het zie link
http://www1.de.shopping.com/dynavin-dvn ... wRQ==/info
als er mensen zij die deze product hebben kijken als deze navigatie goed werken is zo mooi zo een navi ik wil ze kopen maar blijft wachten wat ze erover zeggen.
hier heb ik gebeld SHOPPERSTOP / DYNAVIN BENELUX ze zeggen dat navaudio namaak verkopen wij zijn de orginele verkopers en we zijn bevestgt in benelux
Dus met andere woorden Navaudio gebruikt het merk ZENISIS
En dynavin zoals die vrouw aan de telefoon dat ze hun voor de rechtbank zijn aan sturen die van navaudio
ze verkopen zo gezegt namaak
WIE moet je hier geloven
bij dynavin kost het 659euro. bij caraudio24.de kost het zie link
http://www1.de.shopping.com/dynavin-dvn ... wRQ==/info
als er mensen zij die deze product hebben kijken als deze navigatie goed werken is zo mooi zo een navi ik wil ze kopen maar blijft wachten wat ze erover zeggen.
hier heb ik gebeld SHOPPERSTOP / DYNAVIN BENELUX ze zeggen dat navaudio namaak verkopen wij zijn de orginele verkopers en we zijn bevestgt in benelux
Dus met andere woorden Navaudio gebruikt het merk ZENISIS
En dynavin zoals die vrouw aan de telefoon dat ze hun voor de rechtbank zijn aan sturen die van navaudio
ze verkopen zo gezegt namaak
WIE moet je hier geloven
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Re: ervaringen navaudio
Waarschijnlijk is het beter om in deze handel niemand te geloven
Ze verkopen allemaal meer of minder meuk met fantasienamen, fantasieeigenschappen en fantasieprijzen
Ze verkopen allemaal meer of minder meuk met fantasienamen, fantasieeigenschappen en fantasieprijzen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 2333
- Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19
Re: ervaringen navaudio
Lekker vanaf blijven van dat soort merken. Je rijdt zelf toch ook een Mercedes en niet bijv een Dacia?
Vooral met de complexe bedrading tegenwoordig moet je voorzichtig zijn, ik heb een Golf V met een lege accu gehad vanwege een dergelijk toestel.
Neem een gerenomeerd merk. Kenwood komt bijv met de DNX4280BT voor € 899, een DNX5280BT met afneembaar scherm komt op € 1099.
Pioneer komt met de F930BT voor € 999, klein afneembaar bedieningspaneel (waarschijnlijk ligt je ruit er al wel uit voordat ze het zien)
Vooral met de complexe bedrading tegenwoordig moet je voorzichtig zijn, ik heb een Golf V met een lege accu gehad vanwege een dergelijk toestel.
Neem een gerenomeerd merk. Kenwood komt bijv met de DNX4280BT voor € 899, een DNX5280BT met afneembaar scherm komt op € 1099.
Pioneer komt met de F930BT voor € 999, klein afneembaar bedieningspaneel (waarschijnlijk ligt je ruit er al wel uit voordat ze het zien)
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 jun 2011 12:45
Re: ervaringen navaudio
Nou ik heb sinds kort helaas kennis gemaakt met NavAudio. Ik heb daar een radio besteld voor de 3 en toen ik deze thuis kreeg was het een compleet andere radio als ik besteld had. Ik had deze op vrijdag ontvangen en aangezien hun kantoor in het weekend dicht is ben ik maandags naar Hardenberg gereden. Daar aangekomen bleken ze de radio waar ze mee adverteerden helemaal niet te hebben. Ik had de advertentie uitgeprint en toen ik deze ging halen hoorde mijn vriendin ( die ze niet hadden zien zitten in de zaak) ze tegen elkaar zeggen wat loopt die vent nu te zeuren? de radio past toch? sorry hoor als ik een mars koop hoef ik geen kit kat ook al is het alle 2 chocolade, maargoed.. na wat gedoe een prive telefoon nummer gehad van een zekere N. die de boel regelde daar. Geld direct terug krijgen dat kon niet aangezien ze een internet winkel waren?? Hm het leek mij toch echt een winkel waar ik in stond maargoed.. Prima ik neem wel contact op met N. en dan hoor ik wel precies van hoe of wat en wanneer ik mijn geld weer terruggestort zie.. Toen ik deze meneer belde kreeg ik te horen waarom ik eigenlijk belde want het was mij toch allemaal duidelijk gemaakt van hoe en wat.. Nou niet echt dus anders zou ik niet bellen.. Nou meneer u heeft uw geld binnen 30 dagen terug want wij mogen er wettelijk 30 dagen over doen.. -zucht- ok prima dan wacht ik wel.. Na deze onsympatieke manier van doen vanaf moment 1 verbaasde het mij ook niet dat ik na 30 dagen maar es moest bellen waar mijn geld bleef.. Schijnbaar ergens een foutje en het zou direct worden geregeld. Mooi zo eindelijk es iets wat je zou mogen verwachten.. Na 3 dagen mijn geld op de rekening en wat blijkt? Niet het totaal bedrag.. -zucht- (nog dieper dan de vorige keer) en maar weer bellen.. Krijg je doodleuk te horen dat er ergens? op de site vermeld staat dat hun 5% kosten rekenen in zulke gevallen.. SORRY? ik heb meerdere telefoontjes gepleegd a 35 cnt per minuut naar hun klanten uhh service is het niet meer te noemen, ben vanuit groningen naar hardenberg gereden om de radio`s om te wisselen die ze niet eens bleken te hebben, ze hebben een maand rente getrokken van mijn geld en dan ook nog doodleuk 5% houden voor hun administratie die duidelijk niet op orde is?? Als je het mij vraagt zijn het gewoon klinkklare oplichters bij navaudio.nl, ik ben niet eerder zo onsympathiek behandeld door mensen die hun zaken niet op orde hebben en dan ook nog geld durven in te houden.. Ik doe hier absoluut nooit meer wat kopen en ik heb tot nu toe altijd leuk zaken gedaan met internet winkels maar navaudio heeft er voor gezorgd dat ik in het vervolg wel 2x na denk voor ik weer via dit soort winkels wat aanschaf.
Laatst gewijzigd door admin op 17 dec 2012 16:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: svp volgende keer wat beter leesbaar maken, dit is één grote woordenbrij zonder alinea's etc.
Reden: svp volgende keer wat beter leesbaar maken, dit is één grote woordenbrij zonder alinea's etc.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 06 jun 2011 13:04
Re: ervaringen navaudio
hier nog eentje. prachtig uitziende radio. meteen betaald. eerste betaling ging mis, en binnen 30 seconden hing mevrouw aan de lijn om te vertellen dat er een betaling binnenkwam, die niet goed ging, dus nog niet afgerond was. (ja, ze zullen maar eens geen geld krijgen). status veranderde netjes naar betaald en verzonden. en ineens weer terug naar wachten.
ik na paar dagen opbellen wat er aan de hand was. wachten betekent wachten op bevestiging van tnt dat is afgeleverd. tnt heeft vrijdag opgehaald, dus ma. of di. wordt geleverd. (terwijl betaling om tien over half twee op woensdag al plaats had gevonden en verzendstatus ook, ofwel: moest donderdag, hooguit vrijdag binnen zijn).
nu zijn ze al een week niet telefonisch bereikbaar op hun 010 nummer. wordt gewoon niet opgenomen. alsof ze je klagers in een automatisch telefoonboek hebben staan met: klager.
dus ik heb multisafepay een email gestuurd met de klacht. dez ehebben (alle lof) binnen een uur een mail gestuurd naar dynavin met de aanmaning binnen 2 dagen te reageren en met mij op te lossen.
ik ben benieuwd. je wordt schijtziek van dit soort lui. heb al wat ideetjes, maar dat kost weer mankracht en tijd. dus hopenlijk kom ik o pdiplomatieke wijze uit deze drek.
ik na paar dagen opbellen wat er aan de hand was. wachten betekent wachten op bevestiging van tnt dat is afgeleverd. tnt heeft vrijdag opgehaald, dus ma. of di. wordt geleverd. (terwijl betaling om tien over half twee op woensdag al plaats had gevonden en verzendstatus ook, ofwel: moest donderdag, hooguit vrijdag binnen zijn).
nu zijn ze al een week niet telefonisch bereikbaar op hun 010 nummer. wordt gewoon niet opgenomen. alsof ze je klagers in een automatisch telefoonboek hebben staan met: klager.
dus ik heb multisafepay een email gestuurd met de klacht. dez ehebben (alle lof) binnen een uur een mail gestuurd naar dynavin met de aanmaning binnen 2 dagen te reageren en met mij op te lossen.
ik ben benieuwd. je wordt schijtziek van dit soort lui. heb al wat ideetjes, maar dat kost weer mankracht en tijd. dus hopenlijk kom ik o pdiplomatieke wijze uit deze drek.
MODERATOR EDIT
LET OP: Er is een verschil tussen navigatie product Dynavin, en leverancier Dynavinonline en leverancier Navaudio, waar dit topic maar mogelijkerwijze niet deze posting over gaat. |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 06 jun 2011 13:04
Re: ervaringen navaudio
ik heb contact gehad met dynavin. missch. kwestie van de juiste persoon aan te telefoon krijgen. de mevrouw was niet blij met mijn post hier en het feit dat ik het had gemeld bij de betalingsinstantie. ik had email moeten sturen, maar dat had ik niet gedaan omrede de dingen die ik op internet tegenkwam, dat ze niet reageerden. het jammere toeval was dat iedere keer dat ik belde niet werd opgenomen. maar de keer dat opgenomen werd, is het meteen opgelost. radio is gearriveerd en kan dus terug. (bus was in elkaar gereden toen de bestelling al liep).
als de afhandeling goed verloopt haal ik waarsch. weer eentje, want ik heb de originele mercedes in mn handen gehad en de dynavin, ze zien er bijna hetzelfde uit, alleen de dynavin heeft navigatie van een sd kaart, dus kan je tegelijk dvd draaien en de dynavin heeft bluetooth erin (niet voor veel geld extra) en is gewoon completer. dus: eind goed, al goed
MODERATOR EDIT
LET OP: Er is een verschil tussen navigatie product Dynavin, en leverancier Dynavinonline en leverancier Navaudio, waar dit topic maar mogelijkerwijze niet deze posting over gaat. |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Re: ervaringen navaudio
Laat je even weten hoe het verder loopt?
Groet,
JW
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 06 jun 2011 13:04
Re: ervaringen navaudio
uiteraard laat ik ook weten hoe de zaak nu afgehandeld wordt. heb de radio aangetekend en verzekerd verstuurd zoals ze vragen. (dus duidelijk binnen 7 dagen).
wel jammer van de 10% die je standaard moet betalen. je zal maar voor 60.000 euro bestellen
wel jammer van de 10% die je standaard moet betalen. je zal maar voor 60.000 euro bestellen
MODERATOR EDIT
LET OP: Er is een verschil tussen navigatie product Dynavin, en leverancier Dynavinonline en leverancier Navaudio, waar dit topic maar mogelijkerwijze niet deze posting over gaat. |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 30 jul 2011 13:14
Re: ervaringen navaudio
Ben ook opgelicht door NavAudio, heb een radio besteld maar nooit gezien, meerder malen bellen, geen gehoor. Op mail reageren ze ook niet, vraag je iets na via een ander mail adres krijg je gelijk een bericht terug.
De Eigenaar (N. de B.) van NavAudio heeft meerdere site's, het blijkt een familie bedrijf te zijn.
Als je een beetje zoekt op internet kom je heel veel te weten, over deze oplichter.
Kortom koop hier nooit iets.
De Eigenaar (N. de B.) van NavAudio heeft meerdere site's, het blijkt een familie bedrijf te zijn.
Als je een beetje zoekt op internet kom je heel veel te weten, over deze oplichter.
Kortom koop hier nooit iets.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 722
- Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42
Re: ervaringen navaudio
zie ook dit topic:
Lucky1 werkt daar en zit op dit forum. Stuur hem eens wat misschien krijg je reactie.
viewtopic.php?f=217&t=16652
Lucky1 werkt daar en zit op dit forum. Stuur hem eens wat misschien krijg je reactie.
viewtopic.php?f=217&t=16652
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 06 jun 2011 13:04
Re: ervaringen navaudio
hier mijn verhaal verder dan maar.
mijn laatste post was om een radio te krijgen. wat was het geval. zij zitten inderdaad op deze forums en weten dus wat er speelt en wie er klaagt.
ik heb toen eindelijk telefonisch contact kunnen krijgen. de dame aan de telefoon was ronduit onbeschoft. ze wist meteen wie ik was en dat ik ook een bedrijf had en als ik over hun zulke slechte berichten schreef, dat zij dat ook over mijn bedrijf konden doen. (gelukkig zit ik in een niche markt waar iedereen iedereen kent, dus is een hele opgave). het mes snijdt aan twee kanten zei ze. Hoewel ze constant door mij heen praatte schreeuwde ze of ze even mocht uitpraten toen ik een kanonnade aan 'dreigementen' en verwijten naar mn hoofd kreeg.
op mijn melding dat ik al twee weken belde en de telefoon niet werd opgenomen, kreeg ik antwoord: dat is niet waar, meneer!
huh? hoezo niet waar? ik was er toch echt zelf bij en ik droom niet!
affijn... ik kreeg een radio. onder het stof, de knoppen waren ook bestoft en de radio was dus ook duidelijk niet nieuw. omdat ik de radio niet meer nodig had, stuurde ik hem meteen terug. (ik had dat al voor het versturen gemeld, maar ze wilden natuurlijk die 10% hebben, dus stuurden ze na veel manen die bestofte radio)
vele mailtjes later heb ik nog steeds mijn geld niet terug. ik heb ze gezegd dat als ik een incassobureau zou inschakelen als ze NIET vrijdag (gister) geld hadden overgemaakt. het doet ze weinig, ik heb nergens reaktie op gezien en er zal wel weer een smoes komen als vakantie of iets dergelijks.
Op dit moment gaat het niet eens meer om het geld a 680 euro ongeveer. het is principe, dus ze zullen nooit van me af komen. dat geld moet er komen. puur om mn gelijk. wat een mega oplichters en zeer asociale mensen. het is niet te geloven dat iemand zo'n grote bek durft te geven tegen een klant.
Uiteraard lezen ze dit verhaal ook weer en duurt het nog langer, of als ik ooit wel weer bericht krijg dat ze weer net als eerst eisen dat ik mn verhaal rectificeer. simpel zat, als je veel heisa maakt, dan komen ze met: je had moeten mailen, dan konden we het erover hebben. nou geloof de vorige posters maar, ze reageren totaal niet. Of met zeer grote mond.
dit gaat lang duren, maar het duurt sowieso al veel te lang, maar dit verhaal is nog lang niet over.
iedereen die ook maar iets positiefs post over dynavinonline is in mijn ogen iemand van hun zelf, want het kan niet waar zijn dat zij maar iets normaal doen.
een bezoek daar staat uiteraard ook op de agenda.
mijn laatste post was om een radio te krijgen. wat was het geval. zij zitten inderdaad op deze forums en weten dus wat er speelt en wie er klaagt.
ik heb toen eindelijk telefonisch contact kunnen krijgen. de dame aan de telefoon was ronduit onbeschoft. ze wist meteen wie ik was en dat ik ook een bedrijf had en als ik over hun zulke slechte berichten schreef, dat zij dat ook over mijn bedrijf konden doen. (gelukkig zit ik in een niche markt waar iedereen iedereen kent, dus is een hele opgave). het mes snijdt aan twee kanten zei ze. Hoewel ze constant door mij heen praatte schreeuwde ze of ze even mocht uitpraten toen ik een kanonnade aan 'dreigementen' en verwijten naar mn hoofd kreeg.
op mijn melding dat ik al twee weken belde en de telefoon niet werd opgenomen, kreeg ik antwoord: dat is niet waar, meneer!
huh? hoezo niet waar? ik was er toch echt zelf bij en ik droom niet!
affijn... ik kreeg een radio. onder het stof, de knoppen waren ook bestoft en de radio was dus ook duidelijk niet nieuw. omdat ik de radio niet meer nodig had, stuurde ik hem meteen terug. (ik had dat al voor het versturen gemeld, maar ze wilden natuurlijk die 10% hebben, dus stuurden ze na veel manen die bestofte radio)
vele mailtjes later heb ik nog steeds mijn geld niet terug. ik heb ze gezegd dat als ik een incassobureau zou inschakelen als ze NIET vrijdag (gister) geld hadden overgemaakt. het doet ze weinig, ik heb nergens reaktie op gezien en er zal wel weer een smoes komen als vakantie of iets dergelijks.
Op dit moment gaat het niet eens meer om het geld a 680 euro ongeveer. het is principe, dus ze zullen nooit van me af komen. dat geld moet er komen. puur om mn gelijk. wat een mega oplichters en zeer asociale mensen. het is niet te geloven dat iemand zo'n grote bek durft te geven tegen een klant.
Uiteraard lezen ze dit verhaal ook weer en duurt het nog langer, of als ik ooit wel weer bericht krijg dat ze weer net als eerst eisen dat ik mn verhaal rectificeer. simpel zat, als je veel heisa maakt, dan komen ze met: je had moeten mailen, dan konden we het erover hebben. nou geloof de vorige posters maar, ze reageren totaal niet. Of met zeer grote mond.
dit gaat lang duren, maar het duurt sowieso al veel te lang, maar dit verhaal is nog lang niet over.
iedereen die ook maar iets positiefs post over dynavinonline is in mijn ogen iemand van hun zelf, want het kan niet waar zijn dat zij maar iets normaal doen.
een bezoek daar staat uiteraard ook op de agenda.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 722
- Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42
Re: ervaringen navaudio
Plaats je bericht ook eens hier
http://www.thuisvergelijken.nl/webshop/NavAudio/
[ Post made via iPad ]
http://www.thuisvergelijken.nl/webshop/NavAudio/
[ Post made via iPad ]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 06 jun 2011 13:04
Re: ervaringen navaudio
dan moet iemand maar een link plaatsen.Mazurka schreef:Plaats je bericht ook eens hier
http://www.thuisvergelijken.nl/webshop/NavAudio/
[ Post made via iPad ]
moet me weer aanmelden waarschijnlijk en ik heb een zaak, dus genoeg te doen. wordt alleen ziek dat dit altijd ongestraft kan in nederland. kijk maar naar opgelicht op tv. de daders houden ze in de gaten en daar blijft het bij. HEEEEEEEEL soms wordt een gepakt en die heeft dan al miljoenen verdiend en dan mag hij 10k vergoeding betalen aan gedupeerden.
dat positieve op die andere forumsite: dat gaat over hardenberg. ik heb em uit omgeving rotterdam.
mensen randstad of oosten is toch heel ander slag volk.
als je dat ene telefoontje had bijgewoond was je van je stoel gerold.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 722
- Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42
Re: ervaringen navaudio
Ik heb daar al een bericht geplaatst vanmiddag, maar het wordt niet direct erop gezet.
Ik heb daar vermeld over de mensen met positieve berichten, of die daar soms zelf werkzaam zijn.
Waarom steken jullie de koppen niet bij elkaar, en ga eens langs Kassa of Radar?
[ Post made via iPad ]
Ik heb daar vermeld over de mensen met positieve berichten, of die daar soms zelf werkzaam zijn.
Waarom steken jullie de koppen niet bij elkaar, en ga eens langs Kassa of Radar?
[ Post made via iPad ]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Updaten Volkswagen RNS 510 (Navaudio / Ultinon versie)
door eehbiertje » 12 nov 2016 13:05 » in Overige merken -- VASTE INBOUW -- -
Reacties: 2
Weergaves: 1482
-