Goeie middag allemaal,
de MS 2010 is nog maar pas uit, en ook ik heb me laten verleiden. Moet zeggen waar voor zn geld. Makkelijke menusturing, vrij snel , ook met herberekeningen, en nog wel wat voor en nadelen..
Mij gaat het echter om wat anders.
Op
http://www.gpspassion.com/forumsen/topi ... hichpage=1
staat hoe een Mio vrij te schakelen is, dwz door middel van wat foefjes je GPS apparaat als PDA, met Windows taakbalk, start knop etc te gebruiken is. Bij de Mio kan er dan bijvoorbeeld een goeie TomTom Softwareversie op gezet worden. Daar gaat het me niet echt om, maar het vrijschakelen op zich betekent ook dat je met het computertje (want dat is het gewoon) veel meer kunt, complete PDA functionaliteit.
Nou heb ik niet al te veel ervaring met WinCE, maar misschien heeft iemand wat ideetjes en kunnen we wat proberen te maken, om dit voor elkaar te bakken..
Wie helpt ?
gr,
Henk-Jan
VDO Dayton MS2010 WinCE 5 apparaat
-
- New Member
-
- ex-moderator
In theorie zal dat vast wel mogelijk zijn. In de praktijk vraag ik me af hoe bruikbaar 'ie dan wordt. Een 200mhz cpu is niet echt veel voor de pda applicatie's van tgenwoordig.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
In het mapje Residentflash/boot staat een bestand dat heet loader.exe
als je een programma dat geschikt is voor Windows mobile 5 deze naam geeft dan wordt deze opgestart
Ik heb bijvoorbeeld een spelletje erop gekopieerd en deze op die manier opgestart. gaat overigens heel goed alleen het geluid was er niet.
Als er nou iemand is die een programmatje zou kunnen schrijven waarmee je zou kunnen kiezen tussen de navigatiesoftware of een b.v. een spelletje of iets anders
Dan kan je veel meer met dit apparaatje.
als je een programma dat geschikt is voor Windows mobile 5 deze naam geeft dan wordt deze opgestart
Ik heb bijvoorbeeld een spelletje erop gekopieerd en deze op die manier opgestart. gaat overigens heel goed alleen het geluid was er niet.
Als er nou iemand is die een programmatje zou kunnen schrijven waarmee je zou kunnen kiezen tussen de navigatiesoftware of een b.v. een spelletje of iets anders
Dan kan je veel meer met dit apparaatje.
HP iPAQ rx 3715 & TomTom 6.10
VDO Dayton MS2010
VDO Dayton MS2010
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-