hallo ik heb de update geinstaleerd nu heb ik een probleem de poi werkt niet meer.
normaal gaf hij de parkeerplaatsen en benzinepompen,ect. weer onder het rijden.
iemand een raad of daad.
groet Maxmax
VDO Dayton MS2010: POI's na updaten verdwenen...
-
- New Member
-
- Junior Member
Probeer eens om 'm te resetten (knopje aan de onderkant). Als dat niet helpt dan nog een keer .... en misschien nog een keer ....
Ik heb wel gelezen dat je dit soms een paar keer moet doen om ze weer terug te krijgen.
Ik heb wel gelezen dat je dit soms een paar keer moet doen om ze weer terug te krijgen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
-
- New Member
fzwart schreef:Probeer eens om 'm te resetten (knopje aan de onderkant). Als dat niet helpt dan nog een keer .... en misschien nog een keer ....
hebben een paar keer gereset en de poid`s zijn er weer thnx
groet Maxmax
Hide post links |
-
- Junior Member
POI NA UPDATE
Heb hetzelfde probleem, na resetten weer opstarten en daarna weer resetten en opstarten?. Of heb je tussentijds nog de poi aan en uitgezet??
Hide post links |
-
- Junior Member
POI na update
probleem opgelost.
heb zo'n 4x gereset. nadat ik meerdere nieuwe poi had aangegeven kwamen ze uiteindelijk in beeld.
heb zo'n 4x gereset. nadat ik meerdere nieuwe poi had aangegeven kwamen ze uiteindelijk in beeld.
Hide post links |
-
- Junior Member
POI na update
Sorry Vdo maar nu de 2010 enkele dagen uit geweest is zijn de POI weer verdwenen van het scherm (de instelling staat nog wel goed). Ik geef het op en wacht op de nw update, ik blijf niet resetten.
Hide post links |
-
- Normal Member
Re: POI na update
Bij mij verdwijnen na een paar dagen de POI's ook, ik zet echter elke keer de MS2010 volledig uit, dus de knop langer dan 5 sec. vast houden. Als ik daarna weer opstart, zijn ze weer terug, resetten doe ik dus nooit om de POI's terug te krijgen..Edwin67 schreef:Sorry Vdo maar nu de 2010 enkele dagen uit geweest is zijn de POI weer verdwenen van het scherm (de instelling staat nog wel goed). Ik geef het op en wacht op de nw update, ik blijf niet resetten.
VDO Dayton MS2010
Asus A636N + TT
Asus A636N + TT
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-