Dat kun je nu toch ook zichtbaar maken? Daar heb je de demo-modus niet voor nodig.rolf schreef:Je schiet er niks mee op om langdurig naar dat pijltje te kijken, daarom ook de vraag of dit niet sneller kan.Gerritje schreef:Afgezien van het gimmick gehalte van een demo, wat schiet je er mee op om je pijltje over een witten ingetekende lijn te zien bewegen.
Als je op de kaart een route plant, ga je dan ook met je potloodje helemaal naar je bestemming?
Soms is het prettig om ongeveer te weten waar een bestemming ligt. (naar mijn idee). Ik weet het kan ook een stratenboek erbij pakken, maar heb nu eenmaal zo'n navigatie ding met de optie simulatie, dus dan is het prettig als je dat ook kan gebruiken.
overigens:
Voorheen als ik via een normale kaart een route bekeek, schreef ik de grote plaats namen op en maakte van de omgeving een kladje. Dus dat streepje over een kaart trekken is nog niet eens zo raar, overigens meer mensen deden het op de door mij beschreven manier voordat ze een navigatie apparaat hadden ....heb ik eens ergens gelezen.
Bestemming kiezen en dan de kaart op die bestemming zetten. Dan kun je daar gewoon inzoomen en in meer details kijken hoe het er daar uit ziet.
Of bedoel je dat niet?
Groet,
JW