Als ik een route plan zodat de VDO mij echt de weg mag wijzen dan laat hij netjes een waarschuwing horen/zien als ik een flitspaal nader.
Laat ik de VDO alleen maar de auto volgen op de kaart, dus zonder geplande route dan krijg ik de waarschuwingen niet terwijl hij bijvoorbeeld wel de icoontjes laat zien van tankstations die ik bij POI heb aangegeven.
Best wel een tekortkoming.
Soms wil je ook wel een keer cruisen door een onbekende omgeving zonder dat Truus je verteld waar je langs moet maar dan is eventuele flitspaalwaarschuwing wel fijn.
De TT software op mijn spv c500 doet dit wel gewoon.
Heb ik misschien een instelling over het hoofd gezien?
grtz, North®
Flitspalen
-
- Average Member
Flitspalen
VDO MS5100, MM4900, MT5011.
Orange SPV C500 met TT5 mobile
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
Nope, geen instelling over het hoofd gezien, werkt dus alleen als je een route planned.
Nou werkt dat flitspalen gedoe bij mij toch al niet zo lekker, dus ik let er niet meer zo op..
Ik krijg een melding dat er een flitspaal staat, deze staat echter aan de andere kant van de weg, rij ik aan die andere kant, dan krijg ik geen melding. Zit ik op een weg met trajectcontrole, dan krijg ik pas een melding als deze controle bijna voorbij is, ietsje te laat dus..
Leuk natuurlijk als je wel op tijd een melding krijgt, maar dat is mij nog niet gebeurt.
Nou werkt dat flitspalen gedoe bij mij toch al niet zo lekker, dus ik let er niet meer zo op..
Ik krijg een melding dat er een flitspaal staat, deze staat echter aan de andere kant van de weg, rij ik aan die andere kant, dan krijg ik geen melding. Zit ik op een weg met trajectcontrole, dan krijg ik pas een melding als deze controle bijna voorbij is, ietsje te laat dus..
Leuk natuurlijk als je wel op tijd een melding krijgt, maar dat is mij nog niet gebeurt.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 886
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 513
-
-
TT GO Mobile - flitspalen standaard beschikbaar wel of niet?
door SRNA513006 » 10 dec 2016 14:47 » in TomTom -
Reacties: 0
Weergaves: 534
-