nu heb ik:o mooi dom gister avond getracht om op sd card nieuwe europa 3 van de cd rom te halen ging goed met microsoft active sync program maar tijdens de overdracht heb ik de becker uiitgeschakeld,
ja weet nooit moeten doen fout melding enz,
bij nieuwe poging de mededeling op het gekozen staion is onvoldoende schrijf ruimte.
nog domme van mij is dat ik in het mapje flash ..... aantal zaken verwijderd heb had en dit ook in ander mappen,gedaan.
als ik nu becker met pc verbind en inschakel dan zegt pc dat er een onbekend apperaat is aan gesloten op usb poort.
normaal bij inschakelen becker scherm van volg de verkeers regels dan ok en volgend scherm menu nu ook niet meer, blijft in volg verkeers regels scherm vast zitten . ook na aansluiten van becker op pc start active sync program maar zegt al een half uur dat 1 item niet gesyncroniseerd is 1114 min ed ??
heb het vermoeden dat ik met bestanden in flash mappen en program map (die leeg is nu) een aantal belangrijke bestanden verwijder. heb alles gedaan via active sync, en niet via kaart lezer.
op site van becker. de, staat dit type niet vermeld om software enz te verkrijgen.
is er iemand die over mijn probleem verhaal iest zinnig kan zeggen want ik weet het niet meer
alvast bedankt voor evtuele reactie / replay.
groet freddy
gebeld met service punt becker, antwoord opsturen naar becker probleem niet zelf oplossen, mmmhhh
iemand die een andere oplossing weet.