Hallo,
Ik heb vandaag een navigatie van Becker gekocht. Ik kreeg van de verkoper te horen dat de laatste versie van traffic assist highspeed 7934 software versie 1.2.D is. Een goedkopere versie was een 1.0.C. Ik heb toch die duurdere versie gekocht.
Nu kom ik thuis en zie ik dat de verpakking open is geweest, Als ik knop informatie druk krijg ik te zien: software versie B.1.0 en op de bijgeleverde navteq CD staat versie 1.2.
Ben ik belazerd, heb ik toch een oude versie gekregen of is de software versie van de navigatie apparaat niet zo belangrijk ( kan misschien geupdate worden) terwijl de versie van de navteq kaarten wel belangrijk is ?
Help
Kan ik aan de serie nummer zien wat ik precies gekocht heb?
Becker traffic assist highspeed 7934 vraagje
-
- New Member
-
- Normal Member
Hoi miki en welkom op dit forum.
Belazerd zul je niet zijn, als jouw 7934 goed werkt tenminste....ik weet ook het prijsverschil niet maar je kunt de laatste software 'gewoon' downloaden en dat is versie 1.3.2.
De versie die in de PNA zelf aangegeven wordt blijft op B.1.0 staan maar de verschillen tussen 1.2 of hoger zijn minimaal.
Bij Becker mobiel kun je je gegevens intypen om vervolgens een mail te ontvangen met daarin de link waar je de laatste software kunt downloaden.
Kaarten updates zijn er nog niet, de software updates hebben alleen betrekking op de (systeem-)software in de 7934 zelf.
Belazerd zul je niet zijn, als jouw 7934 goed werkt tenminste....ik weet ook het prijsverschil niet maar je kunt de laatste software 'gewoon' downloaden en dat is versie 1.3.2.
De versie die in de PNA zelf aangegeven wordt blijft op B.1.0 staan maar de verschillen tussen 1.2 of hoger zijn minimaal.
Bij Becker mobiel kun je je gegevens intypen om vervolgens een mail te ontvangen met daarin de link waar je de laatste software kunt downloaden.
Kaarten updates zijn er nog niet, de software updates hebben alleen betrekking op de (systeem-)software in de 7934 zelf.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2714