Medion PNA470T: kan hier TomTom op?
-
- Starting Member
Medion PNA470T: kan hier TomTom op?
kun je op dit model ook tom tom installeren?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Ik heb ergens gelezen dat dit idd mogelijk is omdat er gewoon Windows CE op het apparaat draait. je schijnt daarin te kunnen booten en dan kan je ieder ander navigatieprogramma installeren... maar hoe weet ik nog ff niet
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat lijkt me allemaal een beetje erg kort door de bocht.
Windows CE (welke versie?) is het primaire besturings systeem. Daar overheen komt dan de besturing van de Navi, vervolgens de GUI en als laatste de kaarten.
Aan alle voorwaarden moet worden voldaan wil je TomTom kunnen gebruiken op je Medion.
Dé aangewezen weg is TomTom vragen of dit kan. Zij kunnen je zonodig ook de sleutels leveren waarmee het vrijgeschakeld kan worden.
Groet,
JW
Windows CE (welke versie?) is het primaire besturings systeem. Daar overheen komt dan de besturing van de Navi, vervolgens de GUI en als laatste de kaarten.
Aan alle voorwaarden moet worden voldaan wil je TomTom kunnen gebruiken op je Medion.
Dé aangewezen weg is TomTom vragen of dit kan. Zij kunnen je zonodig ook de sleutels leveren waarmee het vrijgeschakeld kan worden.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
ok, inderdaad wat kort door de bocht...
Maar ik had ergens gelezen dat het iemand was gelukt om in CE te booten en dan Tomtom erop te installeren.. en ik denk niet dat ie tomtom om hulp heeft gevraagd
Wellicht dat een goegeltje meer info biedt. Voorlopig hou ik het nog eventjes bij de Gopal 2.0 PE welke erop geinstalleerd is
Maar ik had ergens gelezen dat het iemand was gelukt om in CE te booten en dan Tomtom erop te installeren.. en ik denk niet dat ie tomtom om hulp heeft gevraagd
Wellicht dat een goegeltje meer info biedt. Voorlopig hou ik het nog eventjes bij de Gopal 2.0 PE welke erop geinstalleerd is
Hide post links |
-
- Senior Member
Op vrijwel alle PNA's draait een besturingssysteem dat flink is uitgekleed. Alle niet persé noodzakleijk dll's bijvoorbeeld zijn weggelaten. Pas als je eerst deze weer erbij weet te fietsen (legaal??) kun je je systeem laten opstarten in de Windows mode en vandaar verder gaan.
Vooral voor de MIO is hierover veel gepubliceerd. Of het verstandig is? Je kunt hooguit een goede honderd Euro achterop raken door de aanschaf van een niet te installeren TomTom versie
Maarre, je schrijft in je andere draadje dat je die Medion 450 pas één dag in je bezit hebt.
Dus vanwaar al dit gedoe om zonder dat je notie hebt van de volledige bruikbaarheid, nu al skins en een ander besturingssysteem te installeren? Ben je echt zo wanhopig?
Vooral voor de MIO is hierover veel gepubliceerd. Of het verstandig is? Je kunt hooguit een goede honderd Euro achterop raken door de aanschaf van een niet te installeren TomTom versie
Maarre, je schrijft in je andere draadje dat je die Medion 450 pas één dag in je bezit hebt.
Dus vanwaar al dit gedoe om zonder dat je notie hebt van de volledige bruikbaarheid, nu al skins en een ander besturingssysteem te installeren? Ben je echt zo wanhopig?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- New Member
oooh maar ik ben niet wanhopig... tot nu toe nog tevreden
Gaf alleen antwoord op de vraag die werd gesteld of het mogelijk was en dat ik er dus iets over gelezen had.
Als ik tomtom wilde draaien had ik wel een tomtom gekocht... of is dat nu niet logisch?
Gaf alleen antwoord op de vraag die werd gesteld of het mogelijk was en dat ik er dus iets over gelezen had.
Als ik tomtom wilde draaien had ik wel een tomtom gekocht... of is dat nu niet logisch?
Hide post links |
-
- Senior Member
Gesnaptemway schreef:oooh maar ik ben niet wanhopig... tot nu toe nog tevreden
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
Booten in CE is erg makkelijk...
Apparaat uitschakelen dmv 6 aan/uit knop.
Daarna opstarten door 3 sec aan knop. Dan de knop daaronder ingedrukt houden
Dan blijft het rode GoPal scherm zichtbaar en zie je onderaan je scherm een balk, dit is de Windows Start balk die ge-hide is.
Gewoon erop klikken en je vindt het startmenu. Ik denk dat je dan verder gewoon met active sync op je pc tomtom kan installeren zoals je het op een PDA doet... maar dit is nog een toedoetje... eerst op vakantie volgende week en kan ik het me nu niet permiteren om te klooien met de GoPal
Apparaat uitschakelen dmv 6 aan/uit knop.
Daarna opstarten door 3 sec aan knop. Dan de knop daaronder ingedrukt houden
Dan blijft het rode GoPal scherm zichtbaar en zie je onderaan je scherm een balk, dit is de Windows Start balk die ge-hide is.
Gewoon erop klikken en je vindt het startmenu. Ik denk dat je dan verder gewoon met active sync op je pc tomtom kan installeren zoals je het op een PDA doet... maar dit is nog een toedoetje... eerst op vakantie volgende week en kan ik het me nu niet permiteren om te klooien met de GoPal
Hide post links |
-
- Junior Member
Ik weet niet of het toegestaan is om hier een link te plaatsen...
zoniet gewoon verwijderen
EDIT MOD (Higgy)
Aangezien op die link expliciete links naar illegale downloads staan, is ie inderdad niet toegestaan en door mij verwijderd bij deze.
zoniet gewoon verwijderen
EDIT MOD (Higgy)
Aangezien op die link expliciete links naar illegale downloads staan, is ie inderdad niet toegestaan en door mij verwijderd bij deze.
Hide post links |
-
- Junior Member
Ok MOD, duidelijk.
Het is zou alleen jammer zijn dat al die "nette" informatie niet bereikbaar/toegankelijk zou zijn door een paar van die "illegale" tips.
Kan je een manier aangeven waarop men tóch bij die "nette" informatie kan komen??
bv. 2 google woorden ??? mag dat ???
Het is zou alleen jammer zijn dat al die "nette" informatie niet bereikbaar/toegankelijk zou zijn door een paar van die "illegale" tips.
Kan je een manier aangeven waarop men tóch bij die "nette" informatie kan komen??
bv. 2 google woorden ??? mag dat ???
Hide post links |
-
- Junior Member
Daar ik geen NEE krijg....
hierbij: google even op bv deze 2 woorden....
en zoek de informatie die je nodig hebt...
suc6
medion
ExecutabilityCheck.exe
hierbij: google even op bv deze 2 woorden....
en zoek de informatie die je nodig hebt...
suc6
medion
ExecutabilityCheck.exe
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-