Hallo,
Heb sinds een aantal weken een DNX7260BT en wil deze graag updaten.
Nu heb ik versie 1.0.0 erin staan en wil ik graag 1.5.0 erop zetten maar dat wil helaas niet lukken.
Ik heb het gedownloade bestand uitgepakt en de bestanden op een USB sticky gezet, maar kan helaas op het toestel geen bijwerken kiezen in het software menutje.
wat doe ik fout?
Moet ik eerst 1.1.0 installeren en dan de 1.5.0 update installeren?
waar kan ik de oudere updates vinden?
hoor graag van jullie!
groeten,
daniel
Updaten DNX7260BT
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: Updaten DNX7260BT
Ik denk niet dat het noodzakelijk is om eerst de oudere firmware te updaten. Volgens mij kun je er direct de nieuwste versie opzetten. Het is heel belangrijk dat je precies de stappen zet die kenwood omschrijft. Deze gebruiksaanwijzing vind je bij de firmware. Daar staat o.a. in hoe je de firmware moet uitpakken op je usb stick.
Volg die stappen en zet je toestel niet op radio, oid maar zet hem op standby. Dan moet het zeker lukken.
Dus belangrijke stap............ volg exact de beschrijving en zet je toestel op standby.
Mocht het niet lukken, dan zeker hier melden, dan kunnen we proberen je op weg te helpen
Veel succes
Volg die stappen en zet je toestel niet op radio, oid maar zet hem op standby. Dan moet het zeker lukken.
Dus belangrijke stap............ volg exact de beschrijving en zet je toestel op standby.
Mocht het niet lukken, dan zeker hier melden, dan kunnen we proberen je op weg te helpen
Veel succes
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
Dat is vreemd, heb je memory gedeblokkeerd, in de stand geblokkeerd zijn diverse functies niet toegangkelijk.
Ik weet niet of dit met de updatefunctie ook zo is maar je zou het even kunnen controleren.
Ik weet niet of dit met de updatefunctie ook zo is maar je zou het even kunnen controleren.
Hide post links |
-
- New Member
Zal het nog eens volgens het boekje proberen...
Memory gedeblokkeerd?... geen idee.
Hoe moet dat?
Dank jullie wel
Memory gedeblokkeerd?... geen idee.
Hoe moet dat?
Dank jullie wel
Hide post links |
-
- New Member
Het is gelukt!!
Bedankt!...
kwam erachter dat men usb ntfs geformateerd was... en op FAT32 werkte die wel prima:D
Bedankt!...
kwam erachter dat men usb ntfs geformateerd was... en op FAT32 werkte die wel prima:D
Hide post links |
-
- Senior Member
Ahhh fijn dat het gelukt is!!!! En ook heel fijn dat je hier even meld waar het probleem aan lag. Heb ik in ieder geval weer wat van geleerd.
Hide post links |
-
- New Member
Jaa... voor mensen die ook ooit is dit probleem hebben komen ze dit vanzelf tegen met de search functie.Janloco schreef:Ahhh fijn dat het gelukt is!!!! En ook heel fijn dat je hier even meld waar het probleem aan lag. Heb ik in ieder geval weer wat van geleerd.
bedankt
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0