hallo een vraagje betreft deze navigatie, ik ga mij binnenkort een opel meriva aanschaffen en heb toch wat vraagjes i.v.m navigatie;
1; is bij de meriva een dubbel din opening m.a.w past de nv-dx7532 daar in.
2; hoe zijn de ervaringen met de standaard navigatie systemen van opel want ik heb gehoord dat opel einde reeksen op koopt van verschillende merken en die gebruikt. de navigatie bij de meriva is ook enkel van de benelux
tnx lino,
nv-dx7532 -opel
-
- New Member
-
- New Member
ah ja nog een vraagje kan ik dan de bediening aan het stuur dan nog gebruiken, of zijn er andere merken waarmee het mogelijk is om de bediening te behouden.
wat is er aan te raden !!!
tnx lino,
tnx lino,
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
De meriva heeft een dubbeldin opening net zoals de vectra en de astra. Ik denk dat er echter wel een appart frame voor nodig is om een dubbeldin radio te laten passen. kijk maar eens op de Meriva sitelino schreef:ah ja nog een vraagje kan ik dan de bediening aan het stuur dan nog gebruiken, of zijn er andere merken waarmee het mogelijk is om de bediening te behouden.
tnx lino,
Er zijn merken die interfaces hebben met de OEM radiobesturing in je auto. Ook hier moet je even specifiek navraag over doen bij een dealer van kenwood, Pioneer, etc. Die kunnen je zo vertellen of er een interface is voor de Meriva.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1873