Beste allemaal,
Weet iemand misschien het fijne van de MP3-ondersteuning van Kenwood multimedia receivers, en in het bijzonder van de KVT-729DVD?
Ik heb een hele sloot aan MP3-muziek op een SD-kaartje (via een cardreader in de USB-poort) staan, waarvan het grootste deel zonder problemen wordt afgespeeld.
Er zijn echter flink wat nummers die:
- Helemaal niet spelen. Als je dat nummer kiest, dan wordt ie compleet overgeslagen en bladert het systeem door tot de volgende track in de map, totdat hij eentje vindt die weer wel afgespeeld kan worden.
- Vervormd afspelen. Met geruis en tien keer vertraagd (net alsof het door een slome reus gezongen wordt).
Andere car audio's speelden deze MP3'tjes zonder de problemen, de smartphone en de PC natuurlijk ook.
Nu dacht ik natuurlijk aan zaken als bitrate e.d., maar ik heb de details van de MP3'tjes die niet spelen eens bekeken en deze zijn niet anders dan de nummers die wel spelen.
Een goed voorbeeld is b.v. de Top 40 (één map), waar alle nummers op 320 kbp/s staan. Sommige spelen dus wel, andere niet.
Het lijkt mij dus niet aan de MP3-bestanden te liggen ... ?
Ik had firmware 1.0.4 op de 729DVD en heb deze opgewaardeerd naar 1.0.9 (de laatste versie), maar dat heeft dit probleem niet opgelost.
Alvast bedankt voor de tips.
Groet,
Jeremy.
Niet of niet goed te spelen MP3-bestanden op de KVT-729DVD
-
- New Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-