Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hallo,
Ik ben nieuwe op dit forum en heb een vraag over mijn Garmin Nuvi 2597 LMT.
Mijn vraag is wanneeer ontvang ik verkeersinformatie? Is dit tijdens de route die ik neem bijv van Dordrecht naar Antwewrpen als daar file of iets anders aan de hand...
Sinds laatste update krijg ik niet altijd automatisch de verkeersinformatie binnen.
Het ene moment zie ik wel de informatie in beeld en zie ik ook het teken in beeld, het andere moment lijkt de verbinding verbroken.
Waar ligt dit aan?
Goededag
Ben ook nieuw hier op de forum en heb gelijk ook een vraag over de numans lifetime update.
Ik heb er een gekocht via marktplaats en geprobeerd te installeren maar krijg een melding,
This card has been redeemd, Nagevraagd bij de verkoper en...
sinds enige weken krijg ik geen file meldingen meer op mijn 2545 ,in de voeding kabel is een blokje opgenomen met daar in een antenne draad,mijn vraag is kan deze FM ontvanger zomaar de geest geven?
ik heb al contact gehad met Garmin,daar kon men...
Ik wil in mijn picanto uit 2015 met radio een originele kia LG navigatie plaatsen uit een picanto van 2016/2017. Ik heb de navigatie er in gezet en alles werkt perfect. IK wil geen gebruik maken van de...