Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
goedemorgen ik ben nieuw hier kan iemand mij vertellen of me navigatie van me kenwood is updaten heb een kenwood kvt725 met een KNA-DV3200 ?kan iemand me hier mee helpen ??
Bij deze stel ik me meteen even voor, ben Edwin en heb onlangs een andere VW gekocht waarin een Kenwood DNX9210BT zit.
Nu ben ik zelf handig met computers, software (ook binnenhalen ) en updaten TOMTOM en...
Ik ben in het bezit van een Kenwood DDX 7025 gecombineerd met een DV3200 en zou graag de laatste update hiervan willen hebben. Kan iemand mij hiermee helpen?
Aangeboden wegens andere auto, een mooie & complete set radio / navigatie:
VDO PC5700 (compleet dus incl VDO scherm)
Kenwood DDX-7029 dubbeldin radio/dvd/mp3 etc
Kenwood CAW-1000RV adapter om VDO navigatie op Kenwood radio aan te sluiten
hallo
ik wil mijn rsn510 van een andere firmware voorzien , nu staat er 3970 versie op .
als ik hem update naar één van de laaste nieuwe versies ben ik dan al mijn muziek kwijt die op de hd staan ??
of blijven deze er op staan en kan ik zonder...
Welke NC moet er op een tomtom one v8 om nieuwe kaarten te kunnen gebruiken. Ik heb een paar geprobeerd maar hij start niet op. Ik wil Benelux 9707466 installeren.
Ik heb sinds kort een andere auto met daarin een Becker Traffic Pro navigator daarin.
Alleen de kaarten die daarbij zitten zijn hopeloos verouderd , Traffic Pro Version 6.0 Europa. Dat zou ik graag anders zien.
Nu lees ik dat er reeds een versie...