Ik heb sinds kort een DNX7260, maar ik heb nog een vraag die volgens mij voor meerdere series van Kenwood geld. Het gaat nl om de vraag of het mogelijk is om het interne geheugen van de 7260 te benaderen is via een laptop. Ik wil een backup maken van het huidige systeem. Misschien is het op die manier dan ook mogelijk om stemmen bij te voegen e.d.
De vraag is alleen of en hoe dat kan. Weet iemand hiervoor misschien een oplossing???
Kenwood aan de laptop???
-
- Senior Member
-
- Starting Member
Janloco,
Heb zelf de 7200 en afgelopen zomer hem aangesloten op de laptop. Geen probleem. Gentry heeft daarvoor een "how to" geschreven die ik zo snel even niet kan vinden. Het mooie is dat je dan meer updates krijgt dan via de andere weg.
Succes
Bassmanjunior
Heb zelf de 7200 en afgelopen zomer hem aangesloten op de laptop. Geen probleem. Gentry heeft daarvoor een "how to" geschreven die ik zo snel even niet kan vinden. Het mooie is dat je dan meer updates krijgt dan via de andere weg.
Succes
Bassmanjunior
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
@Basmanjunior
Hartstikke bedankt voor je reactie. Als het met de 7200 is gelukt, dan moet het met de 7260 ook lukken, want de hele 7000 serie schijnt op dezelfde manier te werken. Mocht je de how to nog vinden, dan houd ik mij aanbevolen. Ik ga maar eens flink stoeien met mijn vriend google. Kijken of ik daarmee iets kan vinden.
Nogmaals dank!!!!
Hartstikke bedankt voor je reactie. Als het met de 7200 is gelukt, dan moet het met de 7260 ook lukken, want de hele 7000 serie schijnt op dezelfde manier te werken. Mocht je de how to nog vinden, dan houd ik mij aanbevolen. Ik ga maar eens flink stoeien met mijn vriend google. Kijken of ik daarmee iets kan vinden.
Nogmaals dank!!!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Complete VDO PC5700 + Kenwood DDX-7029 + Kenwood CAW-1000RV