Ben nieuw op dit forum - maar ik heb wel al het nodige gelezen.
Ik heb een vraag.
We hebben net een Honda Civic Hybrid gekocht met bovenstaande Kenwood navigatie.
Toen we hem kochten zat er een USB-kabel bij het systeem, maar ik wilde daar ook een iPod-kabel bij.
Toen we de auto echter ophaalde, bleek dat de iPod-kabel in plaats van de USB was. Dus ik ben nu de USB-kabel kwijt.
Is dit bij iedereen het geval?
Mijn vriend heeft een navigatiesysteem uit Hong Kong van 400 euro en die heeft een USB + iPod-kabel.
Vind het heel jammer. Als ik het van tevoren geweten had, dan had ik de iPod-kabel misschien niet gekocht.
Ik wilde ook een grote harde schijf aan mijn navigatie hangen, maar dat gaat nu dus niet meer. Of heeft iemand daar misschien een oplossing voor ?
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Sandra
Bericht
Kenwood 5240BT - iPod-kabel + USB ?
-
- New Member
-
- Average Member
Bij de 8220BT zijn er 2 USB kabels waarvan je één verliest door de IPOD.
Maar anderzijds heb ik de USB nooit goed kunnen waarderen. Met 5 diverse USB sticks geprobeerd en het ging telkens tergend traag om een track te zoeken. Bij de één lukte dan weer om films te bekijken, doch bij mij dan weer niet hoewel ik alles heb geprobeerd.
Bij de Ipod is scrollen tussen de tracks dan weer snel en dus handiger. Misschien is het dan wel geen groot verlies...
Maar anderzijds heb ik de USB nooit goed kunnen waarderen. Met 5 diverse USB sticks geprobeerd en het ging telkens tergend traag om een track te zoeken. Bij de één lukte dan weer om films te bekijken, doch bij mij dan weer niet hoewel ik alles heb geprobeerd.
Bij de Ipod is scrollen tussen de tracks dan weer snel en dus handiger. Misschien is het dan wel geen groot verlies...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Mail van Kenwood
Ik heb een mailtje naar Kenwood gestuurd met de vraag of je of een iPod of een USB kon aansluiten of beide.
Na 2 dagen had ik antwoord en helaas, er is maar 1 aansluiting en het is dus een kwestie van kiezen.
De iPod-aansluiting bevalt me wel na een paar dagen en dat blijft het dus.
Maar wel jammer voor toch eigenlijk een best duur apparaat.
Na 2 dagen had ik antwoord en helaas, er is maar 1 aansluiting en het is dus een kwestie van kiezen.
De iPod-aansluiting bevalt me wel na een paar dagen en dat blijft het dus.
Maar wel jammer voor toch eigenlijk een best duur apparaat.
Hide post links |
-
- Senior Member
Is bij de meeste apparaten van dat geld zo, of USB of Ipod, wil je beide dan kom je op de 9240 of 9260
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Complete VDO PC5700 + Kenwood DDX-7029 + Kenwood CAW-1000RV