Hoi Iedereen,
Ik heb nu anderhalf jaar de Kenwood DNX7240 BT en sinds kort geeft hij af en toe aan dat er een kaart update beschikbaar is. Bij de garage nagevraagd hoe ik dit kon doen deze konden me alleen niet verder helpen.
Nu heb ik op de kenwood site gekeken onder me navigatie systeem en heb daar wel een update gevonden. Echter moet ik voor deze update gewoon betalen klopt dit.
Hoop dat iemand me verder kan helpen.
Kaart Updates Kenwood DNX7240BT
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Re: Kaart Updates Kenwood DNX7240BT
Volgens mij is dat helemaal correct. Nieuwe kaarten kun je kopen op via de site van kenwood of bij je leverancier. Voor niets zal het zeker niet zijn. Dus het zal inderdaad betalen worden. Maar dan ben je natuurlijk weer up to date!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Hoi janloco,
Dat klopt vindt het alleen een beetje duur aangezien je al eens 1500 euro voor zo'n systeem heb betaald. Daarnaast is het een lease auto dus wil ik er geen geld in steken.
In het illegale cique zijn de kaarten zeker niet te vinden.
Dat klopt vindt het alleen een beetje duur aangezien je al eens 1500 euro voor zo'n systeem heb betaald. Daarnaast is het een lease auto dus wil ik er geen geld in steken.
In het illegale cique zijn de kaarten zeker niet te vinden.
Hide post links |
-
- Senior Member
@Smeikkie
Hier doen we in ieder geval niet aan het illegale. Tja, het systeem is prijzig en de kaarten ook. Maar ja het kost ook nogal wat om ze in elkaar te zetten. En als het lease auto is, dan het een update toch zeker wel bij de prijs inbegrepen zijn??
Hier doen we in ieder geval niet aan het illegale. Tja, het systeem is prijzig en de kaarten ook. Maar ja het kost ook nogal wat om ze in elkaar te zetten. En als het lease auto is, dan het een update toch zeker wel bij de prijs inbegrepen zijn??
Hide post links |
-
- Average Member
Het lijkt wel of je moderator bent geworden Jan.Janloco schreef: Hier doen we in ieder geval niet aan het illegale.
MODERATOR EDIT
Nee hoor, is hij niet. Toch zou ik het ter harte nemen. Kleine aanpassing gedaan |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Complete VDO PC5700 + Kenwood DDX-7029 + Kenwood CAW-1000RV
door gniewold » 05 apr 2015 23:04 » in Te Koop Aangeboden -
Reacties: 0
Weergaves: 791
-
-
-
Weergaves: 539
-
-
Weergaves: 324
-
-
Any updates and maps for VDO VRM 6200 + PC 5200/40?
door Driver.Yo » 14 aug 2017 21:47 » in Vaste VDO-Dayton systemen -
Weergaves: 836
-
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 811
-
-
Peugeot 5008 Blue Lease Executive > Connect Nav welke updates
door MeMyself » 08 sep 2015 16:31 » in Peugeot -