Even een berichtje van een newbie op deze site.
Heb vorige week de Kenwood DNX-8220 in mijn alfa 159 geinstalleerd gekregen. Had daarbij interface kabel IP v300 besteld voor connectie naar mijn Iphone. Ik kan melden dat de iphone wordt opgeladen door de kenwood, telefoon boek wordt in gelezen in de kenwood. Beelen en gebeld worden gaat prima en ook geluidskwaliteit is goed. Kortom, werkt super!
Alleen SMS werkt nog niet. Ik vermoedt dat het komt door de iphone versie die ik draai (1.12). Ga binnenkort upgrade doen naar 1.14 . Eens kijken of het dan wel werkt. Als iemand al ervaring heeft dan ben ik uiteraard benieuwd.
gr,Rene
DNX8220 en iphone rel 1.12
-
- New Member
-
- Starting Member
Wees gerust..................de sms functie werkt bij niemand tot nu toe.
Ik heb een Nokia N95 deze werkt volledig met de BT behalve het sms niet.
Ik heb een Nokia N95 deze werkt volledig met de BT behalve het sms niet.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
ik heb een motorola V3 - werkt SMS prima
Enige nadeel is dat de SMS die via de 8220 gelezen of verstuurd worden niet in meer je telefoon zitten
Enige nadeel is dat de SMS die via de 8220 gelezen of verstuurd worden niet in meer je telefoon zitten
Hide post links |
-
- Senior Member
het is hedentendage moeilijk voor een carkit leverancier om alle toestellen correct aan te kunnen sturen en te kunnen lezen etc, de ene Nokia is de andere weer niet etc
Wat wel gaaf is is dat je via de 8220 BT icm een N95 8gb in het bronkeuzemenu kunt kiezen voor bluetooth, als je vervolgens je N95 op muziek afspelen zet hoor je dit in prima kwaliteit via de 8220 en kun je op de 8220 het volgende nummer via touchscreen kiezen.
Wat wel gaaf is is dat je via de 8220 BT icm een N95 8gb in het bronkeuzemenu kunt kiezen voor bluetooth, als je vervolgens je N95 op muziek afspelen zet hoor je dit in prima kwaliteit via de 8220 en kun je op de 8220 het volgende nummer via touchscreen kiezen.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- Senior Member
het is hedentendage moeilijk voor een carkit leverancier om alle toestellen correct aan te kunnen sturen en te kunnen lezen etc, de ene Nokia is de andere weer niet etc
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- New Member
nieuwste firmware versie iphone bluetooth voor kenwood
Hallo, inmiddels is de nieuwste firmware voor de iphone beschikbaar op de site van Kenwood.
Net geïnstalleerd en werkt fantastisch.
http://www.kenwood.nl/up_2_date/car/
Net geïnstalleerd en werkt fantastisch.
http://www.kenwood.nl/up_2_date/car/
Hide post links |
-
- Starting Member
bij mij (icm de S/E W880i) werkt het ook goed op bovenstaand nadeel na dan. maar eerlijk is eerlijk als ik een sms via de pc stuur met de pc suite van S/E komt verscijnt het ook niet in de sent items van de fone.ssfs schreef:ik heb een motorola V3 - werkt SMS prima
en... ervaring is gebaseerd op gebruik met versie software 1.60.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Navigatie app voor iphone 5
door anthonybremmel » 20 mar 2015 16:39 » in Overige Smartphone, Tablet, LapTop en PDA navigatie software -
Reacties: 4
Weergaves: 1349
-
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 783