Beste mensen,
Hopelijk kunnen jullie me helpen? Ik heb in mijn auto een Kenwood DNX7280BT.
Heb vandaag geprobeerd de Firmware te gaan updaten! Via kenwood de juiste firmware gedownload en op een usb stickje gezet. Vervolgens het Zip bestand uitgepakt op dezelfde usb stickje.
Instructies (handleiding) gevolgd door eerst de USB aan te sluiten op usb kabel wat in mijn dashboard kastje zit. Menu geklikt en systeem op standby gezet! Vervolgens staat er dat via SET -up naar software moet gaan. Dit gedaan en dan kom ik in het schermpje waar informatie te zien is van huidige versie Firware namenlijk 1.3etc.
Nu komt het probleem ik kan de update knop niet benaderen! Via touchscreen reageert het niet en via afstandbediening lukt ook niet.
Mijn touch screen werkt verder harstikke prima, maar waarom net op de update knop niet kan drukken is een raadsel???
Wie heeft misschien zelfde probleem gehad? Of weet iemand een oplossing?
DNX7280BT firmware update knop werkt niet?
-
- New Member
-
- Normal Member
Re: DNX7280BT firmware update knop werkt niet?
Dan is er geen update gevonden op je usb stick, heb je het wel in de root gezet? Is de firmware misschien al geupdate?
Je kan nogmaals proberen de update te downloaden en opnieuw op de usb te zetten, het komt wel eens voor dat er een foutje in het bestand zit.
Je kan nogmaals proberen de update te downloaden en opnieuw op de usb te zetten, het komt wel eens voor dat er een foutje in het bestand zit.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
ik heb ook precies het zelfde probleem. Is het gelukt bij jou?
Hide post links |
-
- New Member
ik heb een ander usb-stick gebruikt en de update was gelukt. De eerste was 1 GB en de tweede was 16 GB.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1709
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 6791
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 1498
-
-
Weergaves: 843
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 861
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 625
-
-
pioneer avic F40BT na update werkt niet meer ?
door mgf » 12 mar 2015 01:01 » in Vaste Pioneer systemen -
Weergaves: 1765
-