DNX 8220BT
-
- Average Member
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 28 mar 2009 14:30
DNX 8220BT
Ik ben nieuw op dit forum, ik wil toch enkele vragen stellen omtrent de DNX-8220BT.
Het toestel werd in mijn wagen Saab 9-3 geplaatst door de invoerder van de auto.
Nu blijkt dat ik 8220BT niet kan aanzetten wanneer het contact van de auto niet "aanstaat". Is dit normaal, er staat tot een aan/uitknopje? Een standaard radio heeft toch ook continu stroom teneinde hem bij stilstand te gebruiken?
De bediening van het scherm bij gebruik van een USB-stick (splinternieuwe Cruzer 16 Gb) gaat hemeltergend traag: wanneer je op het pijltje naar beneden hebt gedrukt duurt het een halve minuut alvorens de volgende folders worden getoond.
Filmbestanden vanaf de USB-stick worden al helemaal niet herkend...
Bij de bediening van de stuurknoppen werken deze van de telefoon niet.
Heeft iemand dezelfde ervaring of nog liever, de oplossingen.
Het toestel werd in mijn wagen Saab 9-3 geplaatst door de invoerder van de auto.
Nu blijkt dat ik 8220BT niet kan aanzetten wanneer het contact van de auto niet "aanstaat". Is dit normaal, er staat tot een aan/uitknopje? Een standaard radio heeft toch ook continu stroom teneinde hem bij stilstand te gebruiken?
De bediening van het scherm bij gebruik van een USB-stick (splinternieuwe Cruzer 16 Gb) gaat hemeltergend traag: wanneer je op het pijltje naar beneden hebt gedrukt duurt het een halve minuut alvorens de volgende folders worden getoond.
Filmbestanden vanaf de USB-stick worden al helemaal niet herkend...
Bij de bediening van de stuurknoppen werken deze van de telefoon niet.
Heeft iemand dezelfde ervaring of nog liever, de oplossingen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 15 mar 2006 16:23
heb deze ook in de saab zitten en ben opzich tevreden. probleem met filmbestanden herkennen heb ik ook maar tot nu toe niet naar een oplossing gezocht. maar voor de vakantie wil het wel opgelost hebben.
het lezen van de usb gaat idd vrij langzaam, vooral als je 16mb volgooid. systeem leest namelijk ter plekken de usb.
dat je het systeem niet kan aanzetten als je sleutel niet in het contact staat is normaal bij saab. ook met een originele radio zal je dat hebben. kan dus alleen als je je contact aandraait, starten hoeft niet.
en de stuurknoppen voor de bediening van telefoon werken alleen bij originele radio. wat ik heb begrepen is dat de 8220bt deze functie niet ondersteunt. maar vraag het nog eenkeer aan de dealer. als het wel mogelijk is hoor ik het graag.
het lezen van de usb gaat idd vrij langzaam, vooral als je 16mb volgooid. systeem leest namelijk ter plekken de usb.
dat je het systeem niet kan aanzetten als je sleutel niet in het contact staat is normaal bij saab. ook met een originele radio zal je dat hebben. kan dus alleen als je je contact aandraait, starten hoeft niet.
en de stuurknoppen voor de bediening van telefoon werken alleen bij originele radio. wat ik heb begrepen is dat de 8220bt deze functie niet ondersteunt. maar vraag het nog eenkeer aan de dealer. als het wel mogelijk is hoor ik het graag.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 28 mar 2009 14:30
Bij mijn andere 9-3 uit 2005 met gewone standaard radio, werkt deze wel zonder het contact. Gewoon even op de volumeknop drukken en hij gaat aan.
In een reactie op het saabforum.nl stelde iemand uitdrukkelijk dat hij blij was dat met dit systeem eindelijk de telefoonknoppen aan de praat kreeg.
Dus blijkbaar moet het bij saab dan toch lukken...
http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?t=54580
In een reactie op het saabforum.nl stelde iemand uitdrukkelijk dat hij blij was dat met dit systeem eindelijk de telefoonknoppen aan de praat kreeg.
Dus blijkbaar moet het bij saab dan toch lukken...
http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?t=54580
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 25 dec 2008 15:48
In mijn Saab idem. Systeem bevalt goed, met uitzondering van de storing in de radio ontvangst. Mijn auto is al 3 keer teruggeweest naar de dealer, echter zonder resultaat. Ook de demo auto, waarin dezelfde Kenwood is ingebouwd, en de Saab van mijn collega hebben hetzelfde probleem. Is dit bij jullie beter? Onze dealer geeft aan dat het probleem in de Kenwood zit en niet verder verholpen kan worden. Ik heb hier zo mijn twijfels over........
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
....ik ook....marcel70 schreef:In mijn Saab idem. Systeem bevalt goed, met uitzondering van de storing in de radio ontvangst. Mijn auto is al 3 keer teruggeweest naar de dealer, echter zonder resultaat. Ook de demo auto, waarin dezelfde Kenwood is ingebouwd, en de Saab van mijn collega hebben hetzelfde probleem. Is dit bij jullie beter? Onze dealer geeft aan dat het probleem in de Kenwood zit en niet verder verholpen kan worden. Ik heb hier zo mijn twijfels over........
Want de Kenwood komt in alle test met glans door dit criterium: een zeer goede radio-ontvangst.
Via een systematisch onderzoek moet de oorzaak van een slechte ontvangst op te sporen zijn.
Dat begint bij: wat voor soort antenne heeft de Saab, is dat een gewone lange (dak)antenne, of een korte dan wel een ruitantenne? Die laatste twee zijn allebei aktief en hebben een versterker. En die versterker moet van spanning voorzien worden.
Vervolg: als het een gewone lange is, wat voor soort kabel en stekkers zitten daar dan aan? zijn die impedanytie aangepast?
En als het een aktieve korte of raam-antenne is: hoe wordt die van spanning voorzien?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 28 mar 2009 14:30
Marcel, mag ik er dan vanuit gaan dat in jouw Saab de telefoonknoppen wel werken en dat je de radio zonder contact kan aanzetten, of zit je in mijn situatie?
De radio-ontvangst bij mij is niet denderend, maar ook nog niet overdreven slecht. Ik heb echter de wagen pas van dinsdag, dus nog geen lange gebruikservaring. Ik denk dat saab met de raamantenne werkt en niet via de vin die is voor GSM dacht ik.
Het niet kunnen aanzetten van de radio zonder contact vind ik vervelend. Als je op iemand staat te wachten, hoef je immers toch niet de hele tijd het contact te laten aanstaan.
De radio-ontvangst bij mij is niet denderend, maar ook nog niet overdreven slecht. Ik heb echter de wagen pas van dinsdag, dus nog geen lange gebruikservaring. Ik denk dat saab met de raamantenne werkt en niet via de vin die is voor GSM dacht ik.
Het niet kunnen aanzetten van de radio zonder contact vind ik vervelend. Als je op iemand staat te wachten, hoef je immers toch niet de hele tijd het contact te laten aanstaan.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 02 nov 2008 12:16
Niets met een Saab te maken maar.....
Mijn Peugeot schakelt na ca. 30 minuten over op ECO-Mode waarbij alle stroomverbruikers worden afgesloten.
Zelfs mijn Kenwood die toch ook echt op een constante plus is aangesloten.
De ECU sluit de stroom gewoon af........
Misschien is zoiets op de Saab standaard dat de stroom meteen wordt uitgeschakeld zodat de accu niet 'per ongeluk' kan worden leeggetrokken
Mijn Peugeot schakelt na ca. 30 minuten over op ECO-Mode waarbij alle stroomverbruikers worden afgesloten.
Zelfs mijn Kenwood die toch ook echt op een constante plus is aangesloten.
De ECU sluit de stroom gewoon af........
Misschien is zoiets op de Saab standaard dat de stroom meteen wordt uitgeschakeld zodat de accu niet 'per ongeluk' kan worden leeggetrokken
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 28 mar 2009 14:30
De standaard radio van mijn andere wagen slaat af na 1 u.
Ik kreeg zopas een bericht van Kenwoodsupport stellende dat het door de CAN bus van de Saab niet mogelijk is de radio zonder contact te laten spelen...
Anderzijds iets slechter nieuws: "Via USB kunt u enkel MP3, WMA, AAC bestanden beluisteren."
Ik dacht echter op een of ander forum gelezen te hebben dat het gelukt was met DIVX, jammer dus tenzij ik mij niet heb "mislezen" en iemand met een oplossing komt.
Ik kreeg zopas een bericht van Kenwoodsupport stellende dat het door de CAN bus van de Saab niet mogelijk is de radio zonder contact te laten spelen...
Anderzijds iets slechter nieuws: "Via USB kunt u enkel MP3, WMA, AAC bestanden beluisteren."
Ik dacht echter op een of ander forum gelezen te hebben dat het gelukt was met DIVX, jammer dus tenzij ik mij niet heb "mislezen" en iemand met een oplossing komt.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 25 dec 2008 15:48
Nee, de knoppen op het stuur werken bij mij ook niet voor de telefoon. Dit stoort mij echter niet.
De slechte radio ontvangst wel!
@JW
Helaas heb ik geen verstand van techniek. Maar ik weet zeker dat er in de montage iets niet helemaal goed zit.
Tijdens mijn 2e bezoek aan de dealer is er een soort versterker ingezet. De storing is wel degelijk iets verminderd, maar het blijft ronduit matig (vooral in stedelijke gebieden en vooral bij mooi weer vreemd genoeg).
Na het 2e bezoek weer teruggeweest. Auto heeft de hele dag bij de dealer gestaan. De dealer heeft zelfs Kenwood en collega dealers gebeld. Bij een collega dealer in Amsterdam hetzelfde probleem zei men. Deze dealer had alles al geprobeerd met diverse (externe) antennes. Meer kunnen zij er niet aan doen...............
De slechte radio ontvangst wel!
@JW
Helaas heb ik geen verstand van techniek. Maar ik weet zeker dat er in de montage iets niet helemaal goed zit.
Tijdens mijn 2e bezoek aan de dealer is er een soort versterker ingezet. De storing is wel degelijk iets verminderd, maar het blijft ronduit matig (vooral in stedelijke gebieden en vooral bij mooi weer vreemd genoeg).
Na het 2e bezoek weer teruggeweest. Auto heeft de hele dag bij de dealer gestaan. De dealer heeft zelfs Kenwood en collega dealers gebeld. Bij een collega dealer in Amsterdam hetzelfde probleem zei men. Deze dealer had alles al geprobeerd met diverse (externe) antennes. Meer kunnen zij er niet aan doen...............
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 28 mar 2009 14:30
Ik denk dat er bij mij geen antenneversterker gemonteerd is. Ik heb daar wat de schrik dat ook de storingen worden versterkt, misschien is dit onjuist en kan iemand mij van het tegendeel overtuigen.
Als je weet dat de optie van de 8220BT mij meer dan de gewone marktprijs heeft gekost, zou ik op zijn minst graag hebben dat het toestel perfect werkt en dat de bedieningen ook werken.
Zo moet ik er nog steeds aan wennen dat wanneer ik 2 x maal kort na elkaar op de volume +/- druk aan het stuur, ofwel het geluid naar nul gaat, dan wel naar het maximum.
Als je weet dat de optie van de 8220BT mij meer dan de gewone marktprijs heeft gekost, zou ik op zijn minst graag hebben dat het toestel perfect werkt en dat de bedieningen ook werken.
Zo moet ik er nog steeds aan wennen dat wanneer ik 2 x maal kort na elkaar op de volume +/- druk aan het stuur, ofwel het geluid naar nul gaat, dan wel naar het maximum.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Misschien ook uit de voorgaande posts wel duidelijk, vrijwel elke moderne auto heeft een actieve antenne.
Dit houdt dus in dat te allen tijde gebruik moet worden gemaakt van een voedingsbron bijv een fantoomadapter als de radioinstallatie niet zelf voorziet in spanning op de antennekabel.
Zelfs al zou er geen versterker in zitten, dan nog zou het geen kwaad kunnen aanrichten.
Koop zo'n ding en zet hem er tussen. Voor die paar euro kun je heel veel plezier beleven aan die Kenwood.
Dit houdt dus in dat te allen tijde gebruik moet worden gemaakt van een voedingsbron bijv een fantoomadapter als de radioinstallatie niet zelf voorziet in spanning op de antennekabel.
Zelfs al zou er geen versterker in zitten, dan nog zou het geen kwaad kunnen aanrichten.
Koop zo'n ding en zet hem er tussen. Voor die paar euro kun je heel veel plezier beleven aan die Kenwood.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 28 mar 2009 14:30
Jammer dat men dat bij een invoerder van een merk of een dealer niet altijd weet.
Tja bovendien moest ik ook via de supprtafdeling vernemen dat de stuurbediening wel hoort te werken en dat er een update van de garmin verkrijgbaar is. (V11 daar waar de site V10 vermeldt...)
Tja bovendien moest ik ook via de supprtafdeling vernemen dat de stuurbediening wel hoort te werken en dat er een update van de garmin verkrijgbaar is. (V11 daar waar de site V10 vermeldt...)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 2333
- Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19
Huh? Alles goed meneer Gerritje?Gerritje schreef:Voor die paar euro kun je heel veel plezier beleven aan die Kenwood.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Die heeft een goeie radio aan boord, toch
Groet,
JW
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 28 mar 2009 14:30
Marcel, het is mij opgevallen dat de speaker midden in het dashboard precies niet werkt. Is dit bij U ook zo?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Een speaker midden in? Dat kan alleen werken met een heel speciale versterker die "center-speaker" ondersteunt. En dat heeft een gewone Headunit niet aan boord, ook die van de Kenwood niet.
Groet,
JW
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 28 mar 2009 14:30
Ik had gehoopt van wel aangezien de standaard radio van Saab deze wel heeft.
Bovendien is deze wel te zien in de audiosetup van de Kenwoord
Bovendien is deze wel te zien in de audiosetup van de Kenwoord
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Op de Kenwood zit, als ik het goed heb, een B-stekker met 8 draden voor 4 speakers. Die Center-Speaker moet een speciaal signaal krijgen, dat loopt niet via de voorste speakers.
Ik zal eens kijken in het Manual wat je bedoelt met die set-up, want dat kan ik even niet volgen....
Groet,
JW
Ik zal eens kijken in het Manual wat je bedoelt met die set-up, want dat kan ik even niet volgen....
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
In het Inbouwmanual is daar het eea over te vinden.
De B-stekker is de standaard ISO, zie hieronder. Daar kunnen dus alleen de gewone speakers op aangesloten worden, 2 vóór, 2 achter.
Daarnaast is er een Pre-out, bedoeld voor een aparte versterker. En als je daar een versterker op aansluit die deze uitgangen heeft kun je daar een center-speaker op aansluiten.
Duidelijk zo?
Groet,
JW
De B-stekker is de standaard ISO, zie hieronder. Daar kunnen dus alleen de gewone speakers op aangesloten worden, 2 vóór, 2 achter.
Daarnaast is er een Pre-out, bedoeld voor een aparte versterker. En als je daar een versterker op aansluit die deze uitgangen heeft kun je daar een center-speaker op aansluiten.
Duidelijk zo?
Groet,
JW
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 28 mar 2009 14:30
Audio vanaf p.62, daar zie je ook de middenluidspreker...
Saab heeft een opstelling van 7 speakers dus dacht ik dat het mogelijk moest zijn om de middenluidspreker toch aan de klap te krijgen. (De dealer dan toch)
Saab heeft een opstelling van 7 speakers dus dacht ik dat het mogelijk moest zijn om de middenluidspreker toch aan de klap te krijgen. (De dealer dan toch)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
In dat manual wordt op pag 62 gerefereerd aan "het luidsprekersysteem....dat u samen met dit toestel gebruikt". Dat slaat dan op die extra versterkers, maar ik geef graag toe dat dit weinig helder geformuleerd is.
Als je de versterker(s) kunt gebruiken die Saab voor die 7 speakers gebruikt kun je die "voeden" via de Pre-out van de Kenwood. En als daar de middenspeaker op zit is die via de Kenwood aan te sturen.
Echter, een losse centerspeaker kan niet rechtstreeks op de Kenwood.
Hoe de aansluitingen zitten is te lezen in http://manual.kenwood.com/en_contents/a ... load/6480/
Groet,
JW
Als je de versterker(s) kunt gebruiken die Saab voor die 7 speakers gebruikt kun je die "voeden" via de Pre-out van de Kenwood. En als daar de middenspeaker op zit is die via de Kenwood aan te sturen.
Echter, een losse centerspeaker kan niet rechtstreeks op de Kenwood.
Hoe de aansluitingen zitten is te lezen in http://manual.kenwood.com/en_contents/a ... load/6480/
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 28 mar 2009 14:30
ik heb me waarschijnlijk ook miskeken op het kabeltje in Uw tekening onderaan: centrale pre-out daar staat center op.
Als niet technicus zal ik dat te simpel hebben bekeken.
JW, op de p.26 van de installatiehandleiding staat dat je de stroompinnen voor volkswagen moet omwisselen. Zou dit ook een oplossing zijn voor Saab om zo toch stroom op de radio te krijgen zonder de sleutel in het contact te hebben?
Mvg
Peter
Als niet technicus zal ik dat te simpel hebben bekeken.
JW, op de p.26 van de installatiehandleiding staat dat je de stroompinnen voor volkswagen moet omwisselen. Zou dit ook een oplossing zijn voor Saab om zo toch stroom op de radio te krijgen zonder de sleutel in het contact te hebben?
Mvg
Peter
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Dat is uitsluitend vanwege de manier van bedraden van een evt ISO A-stekker bij VW: A4 en A7 zitten andersom tov andere auto's. Dat heeft niets te maken met de situatie bij Saabop de p.26 van de installatiehandleiding staat dat je de stroompinnen voor volkswagen moet omwisselen. Zou dit ook een oplossing zijn voor Saab om zo toch stroom op de radio te krijgen zonder de sleutel in het contact te hebben?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 28 mar 2009 14:30
Jammer, maar alleszins bedankt voor de snelle reactie.
Gerritje, is zie dat jij ook gebruik maakt van een creative zen vision M, jammer dat de radio's hiervoor niet dezelfde mogelijkheden bieden als voor de Ipod.
Gerritje, is zie dat jij ook gebruik maakt van een creative zen vision M, jammer dat de radio's hiervoor niet dezelfde mogelijkheden bieden als voor de Ipod.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Ik begrijp je punt maar dat is voor mij geen enkel probleem. Als ik iets wil horen stel ik dat van te voren in en kan daarna uren vooruit met een bepaald genre. Al dat kiezen onderweg zou mij alleen maar afleiden
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |