Ik bezit voor de motorfiets een Garmin Streetpilot GPS systeem dat de Garmin citynavigator Europe gebruikt. Het leuke is dat je via de computer met die software eigen routes kunt creëren die dan kunnen ge-upload worden in het gps toestel. Aangezien Kenwood ook Garmin-software gebruikt voor het gps-systeem is nu mijn vraag: Kan ik die eigen gemaakte routes ( met citynavigator gemaakt op mijn computer) via een sd-kaart in de Kenwood uploaden en gebruiken? Hoe doet men dat het best, indien mogelijk ?
Alvast bedankt.
DNX 8220BT en Garmin
-
- New Member
-
- Normal Member
Ik heb er naar gekeken maar het is mij niet gelukt.
Sowieso lukt het niet met een SD-kaart, maar zou je via de mini-USB het bestand rechtsreeks in het geheugen van de Garmin moeten zetten.
Dat heb ik op allerleid manieren geprobeerd, maar de navigatiesoftware herkent de bestanden niet.
Sowieso lukt het niet met een SD-kaart, maar zou je via de mini-USB het bestand rechtsreeks in het geheugen van de Garmin moeten zetten.
Dat heb ik op allerleid manieren geprobeerd, maar de navigatiesoftware herkent de bestanden niet.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Gisteren een Kenwood dealer aan de lijn gehad. Die beweerde dat zoiets niet kon. Enkel het inladen van poi's is mogelijk. Maar misschien is de originele software van Kenwood te vervangen door de software die in de Garmin-toestellen zit???
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Garmin Etrex Touch 35 ruilen voor Garmin Edge
door Tomwes321 » 04 apr 2022 19:37 » in Ruilen / Gratis op te halen -