Ik ben de gelukkige eigenaar van een DDX-7025 met bijbehorende navigatiesysteem (overigens met de DVD van 2003
![Crying or Very sad :cry:](./../images/smilies/icon_cry.gif)
Mvg Matthijs
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Ja dat dacht ik eerst ook. Maar als ik daar tussen kies geeft hij rustig no text weer. Heel apart. Folder name of file name moet hij toch altijd weergeven lijkt mij. Tot nu toe doet hij dat bij mij dus nog niet goed. Ik brand overigens gewoon een data cd of dvd. Nogmaals hij doet het soms wel gewoon goed.Gentry schreef:Heb ik nog nooit meegemaakt. Met de "disp" touch screen toets kun je selecteren welke tekst je in beeld krijgt, misschien staat die verkeerd?
Hide post links |
Als je de DVD van 2003 hebt dan moet je even aan de bel trekken, want ik heb de 2004 DVD erbij "gekregen"Tijzio schreef:Goedendag,
Ik ben de gelukkige eigenaar van een DDX-7025 met bijbehorende navigatiesysteem (overigens met de DVD van 2003). Het systeem is echt top en ziet er schitterend uit. Met muziek afspelen (een MP3 cd of dvd) valt het me op dat soms de tekst het niet doet. Dan krijg ik geen directory list. Althans geen namen. Erg onhandig natuurlijk. Keer daarop doet hij het wel weer goed (met gewoon nog steeds dezelfde dvd erin). Enig idee wat dat kan zijn?
Mvg Matthijs
Hide post links |
Ok, bij deze trek ik aan de belMagnum_Hemi schreef:Als je de DVD van 2003 hebt dan moet je even aan de bel trekken, want ik heb de 2004 DVD erbij "gekregen"
(10 februari 2005)
Hide post links |
Hide post links |