Ik krijg van ieder bij een telefoon gesprek te horen dat ik slecht verstaanbaar ben als ik via de Dnx8220bt bel
nu heb ik de microfoon al op verschillende plaatsen gehad boven aan de a-stijl op de stuurkolom net als in de handleiding staat afgebeeld maar helaas
nu wil ik de firmware updaten naar 1.70 nu 1.60
netjes de handleiding geprint het update bestand op de usb stick gezet
stick erin select , standby , setup , software en dan start na een half uur staat er nog waiting in het scherm en verder gebeurt er niets weet iemand misschien een oplossing
Bluetooth probleem DNX 8220 BT
-
- New Member
-
- New Member
Bluetooth probleem DNX 8220 BT
Zelfde probleem had ik vanmorgen. Nadat ik eerst had gekozen voor USB om deze te laten herkennen, de stappen uit de beschrijving gevolgd. (zorg er wel voor dat het bestand in de root staat op de usb-stick) vervolgens werd de upload naar 1.70 gerealiseerd.
Echter nu doet mijn gsm Nokia N73 het niet meer. Het systeem herkend wel de gsm maar niet het ADP2 profiel.
Ben dus nu daar mee aan het stoeien. Wil eens kijken of ik hem terug kan zetten naar 1.43 of 1.60.
Succes
Echter nu doet mijn gsm Nokia N73 het niet meer. Het systeem herkend wel de gsm maar niet het ADP2 profiel.
Ben dus nu daar mee aan het stoeien. Wil eens kijken of ik hem terug kan zetten naar 1.43 of 1.60.
Succes
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0