Ik vind de kaart van Kenwood / Garmin er eigenlijk nogal knullig uitzien, ik heb gekozen voor de minste details want het lijkt anders wel een kleutertekening.
Schermen van andere aanbieders zoals TomTom zien er wat 'serieuzer' uit ... draaien er ook andere kaarten op dit systeem of zijn alle Garmin systemen zo ?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben tevreden met de set, de ontelbare mogelijkheden en de gebruiksvriendelijkheid maar die kaarten .... ik ben toch geen klein kind ...
9260 Kenwood / Garmin kaart
-
- New Member
9260 Kenwood / Garmin kaart
A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing ...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: 9260 Kenwood / Garmin kaart
Je hebt helemaal gelijk. Garmin is op zich een perfect navigatie systeem, maar het lijkt wel of zijn kaarten ontwikkeld worden op de kleuterschool. Grafisch ziet het er niet uit.
Bij mijn weten is ook alleen Garmin voorzien van kaartmateriaal dat er minder uit ziet. Je vind het ook terug op de "kleine" modellen van Garmin. Alleen daar valt het niet zo op en komt het niet zo "schreeuwerig" over.
Maar navigeren doen ze als de beste.
Bij mijn weten is ook alleen Garmin voorzien van kaartmateriaal dat er minder uit ziet. Je vind het ook terug op de "kleine" modellen van Garmin. Alleen daar valt het niet zo op en komt het niet zo "schreeuwerig" over.
Maar navigeren doen ze als de beste.
Hide post links |
-
- Average Member
Re: 9260 Kenwood / Garmin kaart
Er draait geen andere navigatiesoftware op de Kenwood.johnvanderlely schreef:Ik vind de kaart van Kenwood / Garmin er eigenlijk nogal knullig uitzien, ik heb gekozen voor de minste details want het lijkt anders wel een kleutertekening.
Schermen van andere aanbieders zoals TomTom zien er wat 'serieuzer' uit ... draaien er ook andere kaarten op dit systeem of zijn alle Garmin systemen zo ?
..
Je kunt wel 'extra' kaarten installeren (tenminste bij mijn 5240BT) zoals een topografische kaart of kaartmateriaal van andere bronnen (Open street Maps) dat geschikt is voor Garmin systeemen.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
kan ik zomaar een nieuwe sd kaart in mijn garmin 3597 LMT stoppen
door beni » 23 mar 2015 13:13 » in Garmin -