Ik heb een nieuwe Hyundai Santa Fe in bestelling staan en zou jhier het liefst een dubbel-din navigatiesysteem in toepassen.
Heeft iemand al ervaring hiermee. Bij Hyundai kan ik een dubbel-din afdekraam kopen zodat de gatmaat uitkomt op 18,8 x 10,2 cm.
Ik zou hier indien mogelijk een MFD systeem van Volkswagen-Audi willen inbouwen of anders een systeem van Kenwood of Pioneer. Waar ga ik tegenaan lopen?
Mogelijkheden nieuwe Hyundai Santa Fe (2006)
-
- New Member
-
- Senior Member
Ik heb geen idee of het gaat passen, maar ik weet wel een Kenwood DDX-7025 met een VDO PC5700 + interface te koop (niet die van mij)
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
En da's een vreselijke mooie combi! Met voldoende garantie dat je kaarten over een paar jaar nog te krijgen zijn.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Hide post links |
-
- Junior Member
re
Hangt er van af af je auto climate control heeft of de versie met de gewone draaiknoppen. Anders is het maar 1 1/2 din.
Ik heb zelf een Tucson met hetzelde probleem. Uiteindelijk met de dremel de boel wel passend gekregen, maar is vereist wel wat handigheid .
Ik heb zelf een Tucson met hetzelde probleem. Uiteindelijk met de dremel de boel wel passend gekregen, maar is vereist wel wat handigheid .
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 3777