Ik snap even iets niet. Dus graag ondersteuning...
Voorheen geen problemen, de gegevens werden alleen maar gebruikt, maar nu ineens laadt de 1340 de POI's van de micro sd kaart naar de Favorieten in het toestel. En, dat is natuurlijk teveel voor het geheugen van de Nüvi.
Moet er een instelling gewijzigd worden of zo?
Nüvi 1340 laadt van Micro sd kaart in Favorieten :-(
-
- New Member
Nüvi 1340 laadt van Micro sd kaart in Favorieten :-(
Alvast bedankt voor het lezen en je eventuele bijdrage.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Re: Nüvi 1340 laadt van Micro sd kaart in Favorieten :-(
Gebeurde dat nadat je alle favorieten verwijderde ?
Succes = vaker opstaan dan je valt
Hide post links |
-
- New Member
Nee. Ik had nieuwe POI op de Micro SD gezet en toen in de Nüvi gestoken. Daarna volgde 'kaarten laden' en dat bleef maar staan. Na verloop van tijd kreeg ik hem uitgeschakeld en kon ik opnieuw opstarten.
Toen stond er ineens 'geheugen vol'. Ben gaan spitten, en toen zag ik heel veel van de Micro SD overgenomen in de favorieten.
Ik was gewend dat na het opstarten achtereenvolgens in beeld kwam: de waarschuwing m.b.t. het verkeer en dan dat hij gegevens heeft gevonden (op de SD) en of die naar de Nüvi geladen moeten worden. Ik klikte altijd nee, want ik weet dat het niet zou passen.
Zou het kunnen dat ik per ongeluk een keer op ja (laden vanaf SD) heb gedrukt en dat ie het daarom nu steeds automatisch doet???
Toen stond er ineens 'geheugen vol'. Ben gaan spitten, en toen zag ik heel veel van de Micro SD overgenomen in de favorieten.
Ik was gewend dat na het opstarten achtereenvolgens in beeld kwam: de waarschuwing m.b.t. het verkeer en dan dat hij gegevens heeft gevonden (op de SD) en of die naar de Nüvi geladen moeten worden. Ik klikte altijd nee, want ik weet dat het niet zou passen.
Zou het kunnen dat ik per ongeluk een keer op ja (laden vanaf SD) heb gedrukt en dat ie het daarom nu steeds automatisch doet???
Hide post links |
-
- Moderator
Dat zou inderdaad heel goed mogelijk kunnen zijn. Misschien handig om even de instellingen na te lopen.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Hide post links |
-
- New Member
Alle instellingen bekeken en ook op 'Herstel' gedrukt. Hij blijft de POI van de SD naar de Nüvi laden
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 997