Dag Allen.
Sinds een paar weken ben ik in bezit van een Garmin Nuvi 465T. Volgens de specificaties ondersteunt deze ook rds-tmc info.
Bij de navigatie zat ook de tmc-voedingskabel om het signaal te ontvangen. nu wil ik een betaalde service activeren en nu moet ik via extra-instellingen-verkeersinfo een code invoeren.
En nu is het geval dat ik het desbetreffende icoontje "verkeersinfo" mis en kan hem nergens anders vinden.
Hopelijk is er iemand die mij kan helpen want van Garmin Nederland en Belgie krijg ik geen respons.
Alvast bedankt.
Icoontje verkeersinfo kwijt Nuvi 465T
-
- New Member
-
- Average Member
Re: Icoontje verkeersinfo kwijt Nuvi 465T
Het "verkeersinfo"-icoontje hoef je niet per sé te zien om toch de betaalde service ("Premium TMC") toe te voegen. Wat echter wel belangrijk is, is dat je het icoontje enkele keren hebt gezien voordat je Premium TMC aanschaft. Want als dat icoontje helemaal nooit verschijnt, dan is waarschijnlijk ofwel je TMC-antenne ofwel je TMC-ontvanger (= het verdikte gedeelte in de voedingskabel) defect. En aangezien Premium TMC aan je ontvanger (en niet aan je Nüvi) wordt gekoppeld is het van belang dat die dus correct functioneert. Wat daarbij heel vaak helpt is het inpluggen van een externe TMC-antenne (is waarschijnlijk meegeleverd) in de TMC-ontvanger.
Maar goed, zie je dus nooit dat icoontje: ga dan terug naar de winkel want dan is er iets aan de hand...
Voor het toevoegen van Premium TMC ga je in het hoofdscherm van de Nüvi naar Extra - Instellingen - Verkeer. Vervolgens kun je dan een ontgrendelcode invoeren om Premium TMC te activeren. Dat gaat dus helemaal buiten het verkeersinfo-icoontje om.
Maar goed, zie je dus nooit dat icoontje: ga dan terug naar de winkel want dan is er iets aan de hand...
Voor het toevoegen van Premium TMC ga je in het hoofdscherm van de Nüvi naar Extra - Instellingen - Verkeer. Vervolgens kun je dan een ontgrendelcode invoeren om Premium TMC te activeren. Dat gaat dus helemaal buiten het verkeersinfo-icoontje om.
Navigon MobileNavigator voor Android
Navigon 40 Premium Live
Garmin Nüvi 765T
Garmin Nüvi 360T
Navigon 40 Premium Live
Garmin Nüvi 765T
Garmin Nüvi 360T
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-