Hallo,
ik ben op zoek naar een nieuw radio/navigatie systeem voor mijn s-max. Nou had ik bijna iets besteld bij Navaudio tot ik op dit forum terecht kwam en ik over een aantal slechte ervaringen las. Heeft iemand een suggestie voor een nieuw systeem wat passend is in mijn dashboard?
Ik hoor graag van jullie,
Tejo
Ford s-max 2006
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: Ford s-max 2006
In principe kun je alles erin zetten, maar de Chinezen maken de best lijkende, daar is over het algemeen dan ook alles over gezegd.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Re: Ford s-max 2006
Hallo Gentry,
bedankt voor je reactie en excuses voor mijn late. Ik heb besloten om een 1-din autoradio in te bouwen. Het juiste frame heb ik gevonden maar ik hoorde bij mijn Ford-dealer dat ik 2 kabels nodig heb om de autoradio in te bouwen: can-bus adapter voor communicatie met de boordcomputer en nog een verloopkabel. Misschien ben ik niet helemaal duidelijk maar eigenlijk wil ik weten welke kabels ik moet bestellen om de radio goed aan te kunnen sluiten.
Alvast bedankt
bedankt voor je reactie en excuses voor mijn late. Ik heb besloten om een 1-din autoradio in te bouwen. Het juiste frame heb ik gevonden maar ik hoorde bij mijn Ford-dealer dat ik 2 kabels nodig heb om de autoradio in te bouwen: can-bus adapter voor communicatie met de boordcomputer en nog een verloopkabel. Misschien ben ik niet helemaal duidelijk maar eigenlijk wil ik weten welke kabels ik moet bestellen om de radio goed aan te kunnen sluiten.
Alvast bedankt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1