Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik ben sinds deze week in het bezit van een Fiat Doblo uit 2002, maar het instructieboekje voor het Connect Nav systeem is niet te vinden. Wie kan en wil mij helpen?
Alvast bedankt voor de moeite.
Binnenkort zal ik (via mijn werkgever) de trotse bezitter gaan zijn van een Peugeot 5008 2.0 hdi BlueLease Executive.
Hierin zit ook een Peugeot Connect Nav systeem met zogenaamde 2,5D weergave.
Onlangs heb ik een nieuw navigatiesysteem gekocht nadat mijn ingebouwd navigatiesysteem (vermoedelijk VNR 9000) is gesneuveld (ik heb wel radio maar geen beeld meer in dit systeem). Ik had de Garmin Nuvi 2595 LMT gekocht. Na een tijdje...
Hallo. Dit is mijn eerste forum post
ik rij in een renault captur 2016. In deze auto zit een tomtom live systeem vast ingebouwd
kaart europa navcore 9.35 (geloof ik)
Als ik deze kaart in mijn kaart reader van mijn pc doe lijkt hij echter leeg te...
Nu is helaas mijn JVC kw-nx7000 aan vervanging toe. Fijn systeem, maar wat niet meer werkt moet je vervangen.
Nu ben ik aan het kijken voor een opvolger, de nx7000 is te weinig in de verkoop.