hallo mensen
ik heb een vraag over de gps antenne.ik heb mijn navigatie in gebouwd in mijn vito.
het is een clarion nvr 6570 plus de computer de 9500.daar mijn vorige gestolen is.
wil ik mijn computer onder mijn stoel plaatsen
maar nu is mijn gps antennen te kort mijn vraag is nu .zijn daar verleng stukken voor tekrijgen
of kan ik hem gewoon door knippen en verlengen groeten albert
gps antenne
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Hallo Albert
het beste wat je kan doen is met verlengkabels werken, deze zijn bij inbouwstations/garages/halfords te bestellen.
op jouw clarion zit een SMB-connector let daar goed op bij het bestellen
veranderen van de standaard lengte van de kabel d.m.v. knippen en verlengen veranderd de weerstand van de kabel, wat nadelige gevolgen heeft voor de ontvangst van de gps-antenne.heb ooit eens een kabel gesoldeerd omdat hij doorgesneden was, gevolg géén tot zéér slecht ontvangst
Topsport
het beste wat je kan doen is met verlengkabels werken, deze zijn bij inbouwstations/garages/halfords te bestellen.
op jouw clarion zit een SMB-connector let daar goed op bij het bestellen
veranderen van de standaard lengte van de kabel d.m.v. knippen en verlengen veranderd de weerstand van de kabel, wat nadelige gevolgen heeft voor de ontvangst van de gps-antenne.heb ooit eens een kabel gesoldeerd omdat hij doorgesneden was, gevolg géén tot zéér slecht ontvangst
Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
hallo topsport
bedankt voor de snelle reactie ga morgen even naar halfords
nog bedankt albert
bedankt voor de snelle reactie ga morgen even naar halfords
nog bedankt albert
Link: | |