Hallo ik heb een vraag ik hoop dat iemand mij kan helpen, mijn afstand bediening werkt niet, uiteraard al nwe batterijen enzo geprobeerd, maar werkt nog steeds niet, nu zag ik dat er achter aan het kastje zeg maar een wat kabels niet meer goed in een stekker zaten ( het is zo'n stekker die ook bij een koptelefoon aansluiting gebruikt wordt). Kan iemand mij misschien vertellen of dit misschien de oorzaak zou kunnen zijn? Ik zou er enorm mee geholpen zijn, bij de zaak waar ie vandaan komt (ook alweer 4 jaar geleden) konden ze het me ook niet vertellen :-s.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen,
Groeten,
Matthijs.
Clarion 9500e
-
- New Member
-
- Moderator
De meest voor de hand liggende oplossing is gewoonhet stekkertje er weer in stoppen. Werkt het dan weer??
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Hoi,
Ja ik heb vanmiddag een nieuw stekkertje gekocht, maar werkt nog steeds niet, misschien AB stuk, ik denk dat ik maar op zoek ga naar een gebruikte comp. module met AB. Ik zag op marktplaats aardig wat te koop van dit type voor niet zo duur.
Tanx anyway!
Ja ik heb vanmiddag een nieuw stekkertje gekocht, maar werkt nog steeds niet, misschien AB stuk, ik denk dat ik maar op zoek ga naar een gebruikte comp. module met AB. Ik zag op marktplaats aardig wat te koop van dit type voor niet zo duur.
Tanx anyway!
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat kan ik me voorstellenmatthijs_hartog schreef:Hoi,
Tanx anyway!
Eigenlijk wil iedereen daar van af omdat er al jaren geen kaart-updates meer te krijgen zijn, en die komen er ook nooit meer
Persoonlijk zou ik er ook geen cent meer in investeren, voor weinig geld zijn andere systemen te koop die wel door de leverancier ondersteund worden. Of het moet al zijn dat je geen belang hecht aan redelijk actuele kaarten.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
Ja heb gisteravond op marktplaats een andere comp met scherm en AB gekocht, 125 euro, nou kan ik zo aanklikken op mijn bestaande bekabeling, dus dat komt goed uit. en kan ik hopelijk eindelijk mijn stratenboek weer laten liggen.
Het is inderdaad niet meer het nwste van het nwste maar het functioneerd nog goed allemaal. ik geloof dat ik nu zelfs een CD nog van 2000 erin heb zitten, weet iemand trouwens hoe oud de laatste update is?
Nog een jaartje moet ik er mee doen ongeveer, dan is het zo'n beetje tijd voor een andere auto, en dan zie ik wel weer verder wwat er allemaal te koop is.
Matthijs.
Het is inderdaad niet meer het nwste van het nwste maar het functioneerd nog goed allemaal. ik geloof dat ik nu zelfs een CD nog van 2000 erin heb zitten, weet iemand trouwens hoe oud de laatste update is?
Nog een jaartje moet ik er mee doen ongeveer, dan is het zo'n beetje tijd voor een andere auto, en dan zie ik wel weer verder wwat er allemaal te koop is.
Matthijs.
Hide post links |
-
- Moderator
Ik ga er even vanuit dat je de Benelux mappen bedoeld. Voor Clarion is dat de 2.5 versie ofwel de 2002/2003 mappen. Recentere zijn en komen er niet (maar dat was al gemeld).
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1081