Pulsdraad navigatie Xantia?
-
- Starting Member
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 27 jul 2004 13:05
Pulsdraad navigatie Xantia?
hallo iedereen
weet iemand waar ik mijn pulsdraad kan vinden bij mijn Xantia?
ik weet niet als ik dat heb want mijn snelheidsmeter is mechanisch.
alvast bedankt
weet iemand waar ik mijn pulsdraad kan vinden bij mijn Xantia?
ik weet niet als ik dat heb want mijn snelheidsmeter is mechanisch.
alvast bedankt
citroen xantia 1.8i '94
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 299
- Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19
kijk even bij het forum over Citroen of gebruik de zoekfunctie. Volgens mij moet je e.e.a. gewoon kunnen vinden !!
Groet,
Riekus
Groet,
Riekus
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo Steve,
Riekus gaf het al aan, dit onderwerp hoort meer thuis bij het Citroën gedeelte. Daarom heb ik het daarnaar verplaatst.
En hier vind je ongetwijfeld een antwoord op je vraag.
Overigens, geef wel even aan welk type Xantia je hebt, een I of een II met de nieuwe neus. Daar zitten nog al verschillen tussen.
Groet,
JW, Xantiaan
Riekus gaf het al aan, dit onderwerp hoort meer thuis bij het Citroën gedeelte. Daarom heb ik het daarnaar verplaatst.
En hier vind je ongetwijfeld een antwoord op je vraag.
Overigens, geef wel even aan welk type Xantia je hebt, een I of een II met de nieuwe neus. Daar zitten nog al verschillen tussen.
Groet,
JW, Xantiaan
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 27 jul 2004 13:05
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo Steve,
Het is niet zeker of er op jouw Xantia al een pulsgever zit.
Op de links op de hoofdpagina van de NHS vindt je Petri en daar zie je dat gesproken wordt over Xantia's met een "Motorsteuergerät", oftewel de motorcomputer. En als ik het goed heb heeft jouw 1.8i zo'n computer.
Die typen hebben dan op de versnellingsbak die pulsgever, met een witte stekker, en daarvan moet je de groene draad hebben.
Ben benieuwd naar je ervaringen.
Groet,
JW
Het is niet zeker of er op jouw Xantia al een pulsgever zit.
Op de links op de hoofdpagina van de NHS vindt je Petri en daar zie je dat gesproken wordt over Xantia's met een "Motorsteuergerät", oftewel de motorcomputer. En als ik het goed heb heeft jouw 1.8i zo'n computer.
Die typen hebben dan op de versnellingsbak die pulsgever, met een witte stekker, en daarvan moet je de groene draad hebben.
Ben benieuwd naar je ervaringen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 963
- Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26
Ter aanvulling van JW
Citroen , Xantia, 1993-
Pulsdraad: Alleen voor auto's met motormanagement en airbag pin 3 GROENE draad op de orginele pulsgever aan de achterkant van de versnellingsbak.
Topsport
Citroen , Xantia, 1993-
Pulsdraad: Alleen voor auto's met motormanagement en airbag pin 3 GROENE draad op de orginele pulsgever aan de achterkant van de versnellingsbak.
Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 27 jul 2004 13:05
is er een mogelijkheid om dit uit te meten
citroen xantia 1.8i '94
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Als je die draad gevonden hebt kun je 'm checken door er een LEDje aan te knopen en dan even langzaam te gaan rijden.steve schreef:is er een mogelijkheid om dit uit te meten
Je ziet 'm dan oplichten met een tamelijk hoge frequentie, als ik me goed herinner er zitten zo'n 5 pulsen op per gereden meter. Zoiets was het geval toen ik bij mijn vorige Xantia I een probleem had bij de achteraf ingebouwde cruise-control.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 27 jul 2004 13:05
ik heb eens rap gekeken voor die stekker en op het eerste zicht geen witte stekker gevonden
waar zou ik pricies moeten kijken?
waar zou ik pricies moeten kijken?
citroen xantia 1.8i '94
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo,
Ik heb wat schema's van de Xantia II, en daarbij zie ik dat die pulsgever (draagt codenummer 1620) boven op de bak, vrij dicht bij de motor zit. Of dat bij jouw bak ook zo zit, weet ik dus niet.
Als je 'm niet kunt vinden, is een bezoekje aan je dealer dan geen optie?
Groet,
JW
Ik heb wat schema's van de Xantia II, en daarbij zie ik dat die pulsgever (draagt codenummer 1620) boven op de bak, vrij dicht bij de motor zit. Of dat bij jouw bak ook zo zit, weet ik dus niet.
Als je 'm niet kunt vinden, is een bezoekje aan je dealer dan geen optie?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 27 jul 2004 13:05
hallo,
ik heb gezien dat ik een aansluiting heb voor een autotelefoon en volgens het instructieboekje
zit daar een aansluiting op ( aangepaste accu en dynamo ).zou dat misschien een pulsdraad kunnen zijn
heeft iemand daar ervaring mee
ik heb gezien dat ik een aansluiting heb voor een autotelefoon en volgens het instructieboekje
zit daar een aansluiting op ( aangepaste accu en dynamo ).zou dat misschien een pulsdraad kunnen zijn
heeft iemand daar ervaring mee
citroen xantia 1.8i '94
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo,
Natuurlijk is het altijd plezierig als er al een GSM voorbereiding in je auto zit, in mijn Xantia ontbreekt die trouwens. Zal wel een gevolg zijn van de bij alle automobielfabrikanten aanwezige drang tot bezuinigingen, mijn Xantia is wat jonger dan de jouwe
Een GSM/Autotelefoon heeft uiteraard een accuplus en een contactplus aansluiting nodig, maar geen puls. Die zul je daar dan ook niet vinden, helaas
Dus toch maar zoeken op de eerder aangegeven plaats, en als daar geen pulsgever blijkt te zitten zit er weinig anders op dan een pulsgever te monteren in de snelheidsmeter kabel.
Groet,
JW
Natuurlijk is het altijd plezierig als er al een GSM voorbereiding in je auto zit, in mijn Xantia ontbreekt die trouwens. Zal wel een gevolg zijn van de bij alle automobielfabrikanten aanwezige drang tot bezuinigingen, mijn Xantia is wat jonger dan de jouwe
Een GSM/Autotelefoon heeft uiteraard een accuplus en een contactplus aansluiting nodig, maar geen puls. Die zul je daar dan ook niet vinden, helaas
Dus toch maar zoeken op de eerder aangegeven plaats, en als daar geen pulsgever blijkt te zitten zit er weinig anders op dan een pulsgever te monteren in de snelheidsmeter kabel.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 06 aug 2004 19:53
Ter info.
OK Bij Xantia TD BJ 02/96 .
Witte 3 polige stekker achteraan versnellingsbak groene kabel nr 162.
OK Bij Xantia TD BJ 02/96 .
Witte 3 polige stekker achteraan versnellingsbak groene kabel nr 162.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 10 jan 2005 00:16
nadat ik me onlangs 'n grundig gps3 heb kunnen bemachtigen (tweedehands uiteraard) heb ik me gisteren hier geregistreerd, hier valt van alles bij te leren
ik heb al heel wat draadjes negelezen, en maar goed ook, want zo kwam ik erachter dat de gps een pulsdraadje nodig heeft
nu is het zo dat dit in de wagen waar die blaupunkt uitkomt, die pulsdraad niet aangesloten was
nu is m'n vraag uiteraard, wat als ik die niet aansluit?
ik heb zelf ook 'n xantia bouwjr '95, en ik ga tijdens het inbouwe wel is ff kijken of ik die pulsdraad kan vinden, maar indien ik 'm niet vind of als ie er niet is, gaat de gps dan minder slecht of helemaal niet werken??
grts
omeir
ik heb al heel wat draadjes negelezen, en maar goed ook, want zo kwam ik erachter dat de gps een pulsdraadje nodig heeft
nu is het zo dat dit in de wagen waar die blaupunkt uitkomt, die pulsdraad niet aangesloten was
nu is m'n vraag uiteraard, wat als ik die niet aansluit?
ik heb zelf ook 'n xantia bouwjr '95, en ik ga tijdens het inbouwe wel is ff kijken of ik die pulsdraad kan vinden, maar indien ik 'm niet vind of als ie er niet is, gaat de gps dan minder slecht of helemaal niet werken??
grts
omeir
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo MedeXantiaan,omeir schreef:nadat ik me onlangs 'n blaupunkt gps3 heb kunnen bemachtigen (tweedehands uiteraard) heb ik me gisteren hier geregistreerd, hier valt van alles bij te leren
ik heb al heel wat draadjes negelezen, en maar goed ook, want zo kwam ik erachter dat de gps een pulsdraadje nodig heeft
nu is het zo dat dit in de wagen waar die blaupunkt uitkomt, die pulsdraad niet aangesloten was
nu is m'n vraag uiteraard, wat als ik die niet aansluit?
ik heb zelf ook 'n xantia bouwjr '95, en ik ga tijdens het inbouwe wel is ff kijken of ik die pulsdraad kan vinden, maar indien ik 'm niet vind of als ie er niet is, gaat de gps dan minder slecht of helemaal niet werken??
grts
omeir
Dat is een "contradictio in terminis", oftewel dat klopt niet. De GPS3 is van Grundig, niet van Blaupunkt.
Dus over welke Blaupunkt heb je het hier, of is het inderdaad die Grundig, die overigens niet meer op de markt is en waarvoor ook geen kaarten meer leverbaar zijn?
Hoe dan ook, het niet aansluiten van een puls op een vast ingebouwde Navi is gewoon foute boel. Soms zal 'ie nog wel een beetje werken, maar heel vaak dus helemaal niet, zeker de oudere Navi's niet.
Over dit onderwerp is al een heeeeeeleboel geschreven op dit forum, een uurtje lezen en je bent al een boel wijzer over het hoe-en-waarom daarvan.
Ben benieuwd welke Navi je nou eigenlijk hebt.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 10 jan 2005 00:16
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Aha, Latinisten onder elkaar hieromeir schreef:lapsus lingus
grundig gps3 dus
Nou ja, de naam Xantia......
Afijn, met zo'n Grundig heb je inderdaad wel een heel ouwetje in huis gehaald, dus dat past dan ook wel weer
Even serieus, eerlijk gezegd zou ik er zelf niet meer aan beginnen nog zo'n GPS 3 in te bouwen, het is een verouderd en traag systeem, en geen enkele support meer.
Als je het toch wilt doen, sluit dan alles heel zorgvuldig aan, volgens de instructies. En dat in de auto waar hij uitkomt de puls niet aangesloten was, dat betwijfel ik eerlijk gezegd. Of werkte die daar en daarom zo slecht dat de eigenaar hem weg gedaan heeft?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 10 jan 2005 00:16
oud issie idd, maar ja, ik kan er het op dit ogenblik geen smak geld aan uit geven
de auto is van '95, doet nog meer dan behoorlijk z'n werk, ben er echt tevreden van
maar nu 'n up to date systeem installeren, om achteraf 'n wagen te kopen met missch. een systeem van het merk zelf en dan met zo'n duur ding te blijven zitten dat hoeft niet, en 'n PDA zegt me niets
daarbij komt dat ik al 15jr zonder gps ook m'n weg gevonden heb, dus het is geen noodzaak
ik kon 'm gewoon goedkoop (heel goedkoop) op de kop tikken (ben 'n belg he :p ) en ik heb gezien dat ie meer dan behoorlijk werkt
ok, geen groot kleurendisplay, maar ie voldoet aan m'n eisen
ik ga vast en zeker nog wat lezen en opzoeken voor ik begin te monteren,
toch bedankt voor je reactie en andere reacties (lees hulp) is ook steeds welkom
de auto is van '95, doet nog meer dan behoorlijk z'n werk, ben er echt tevreden van
maar nu 'n up to date systeem installeren, om achteraf 'n wagen te kopen met missch. een systeem van het merk zelf en dan met zo'n duur ding te blijven zitten dat hoeft niet, en 'n PDA zegt me niets
daarbij komt dat ik al 15jr zonder gps ook m'n weg gevonden heb, dus het is geen noodzaak
ik kon 'm gewoon goedkoop (heel goedkoop) op de kop tikken (ben 'n belg he :p ) en ik heb gezien dat ie meer dan behoorlijk werkt
ok, geen groot kleurendisplay, maar ie voldoet aan m'n eisen
ik ga vast en zeker nog wat lezen en opzoeken voor ik begin te monteren,
toch bedankt voor je reactie en andere reacties (lees hulp) is ook steeds welkom
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 10 jan 2005 00:16
wie ervaring heeft met de pulsdraad van een citroen xantia, en me ff wil helpen, mag altijd is ff dit draadje bekijken
dank bij voorbaat
dank bij voorbaat
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2030
- Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00
Volgens de pulssignalen site Petri :
Xantia XI 1993 - Kabelfarbe: grün. Rechts unterhalb des Motorblocks am Getriebe befindet sich ein weißer 3 pol. Stecker. Nur für Fahrzeuge mit Motorsteuergerät, Klima - anlage, Tempomat oder Automatikgetriebe !
Xantia 1995-2001 am Kabelstrang unterhalb des Luftfiltergehäuses, grünes Kabel, oder original Sensor am Getriebe, PIN 2, grünes Kabel hinter Instrumentenbrett, roter Stecker, PIN 5, graues Kabel (bei 1998er Model PIN 4, braunes Kabel), Benzinmotor: am Motorsteuergerät, Kabel-Nr. 1360, bei HDI-Motoren: hinter Instrumentenbrett, blauer 26-PIN-Stecker, PIN 3, graues Kabel
Als ik goed kijk, denk ik iets van een rode kleur op te kunnen maken op deze foto tweede stekker van rechts, die ook nog eens direct onder je snelheidsmeter zit.
(...en volgens mij hebben wij dezelfde autoradio... (minidisc) )
Xantia XI 1993 - Kabelfarbe: grün. Rechts unterhalb des Motorblocks am Getriebe befindet sich ein weißer 3 pol. Stecker. Nur für Fahrzeuge mit Motorsteuergerät, Klima - anlage, Tempomat oder Automatikgetriebe !
Xantia 1995-2001 am Kabelstrang unterhalb des Luftfiltergehäuses, grünes Kabel, oder original Sensor am Getriebe, PIN 2, grünes Kabel hinter Instrumentenbrett, roter Stecker, PIN 5, graues Kabel (bei 1998er Model PIN 4, braunes Kabel), Benzinmotor: am Motorsteuergerät, Kabel-Nr. 1360, bei HDI-Motoren: hinter Instrumentenbrett, blauer 26-PIN-Stecker, PIN 3, graues Kabel
Als ik goed kijk, denk ik iets van een rode kleur op te kunnen maken op deze foto tweede stekker van rechts, die ook nog eens direct onder je snelheidsmeter zit.
(...en volgens mij hebben wij dezelfde autoradio... (minidisc) )
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 10 jan 2005 00:16
jep, is 'n minidisc incl een 10 lader in de kofferbak minidisc rules
ik is ff uw post afprinten en is duidelijk lezen in de garage naast de hele mikmak die er uitligt
hinter Instrumentenbrett, roter Stecker, PIN 5, graues Kabel
pray 4 me
ik is ff uw post afprinten en is duidelijk lezen in de garage naast de hele mikmak die er uitligt
hinter Instrumentenbrett, roter Stecker, PIN 5, graues Kabel
pray 4 me
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2030
- Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00
Minidisc vond ik super, alleen heb nu een radio liggen waar je een USB memory-stick in kunt steken, en ook een geheugenkaartje past erin, en voila, mp3 afspelen en opnemen ook nog.
Ook een grappig ding...
Maar even terugkomend op je inbouwprobleem, ik weet niet of het signaal op die kabel sterk genoeg is om zowel het gps systeem van een goede puls te voorzien, alsmede de snelheidsmeter.
Zou je dus moeten proberen, doen geen van beiden het meer....tsja...dan zal er toch een pulsversterker tussen moeten.
Ook een grappig ding...
Maar even terugkomend op je inbouwprobleem, ik weet niet of het signaal op die kabel sterk genoeg is om zowel het gps systeem van een goede puls te voorzien, alsmede de snelheidsmeter.
Zou je dus moeten proberen, doen geen van beiden het meer....tsja...dan zal er toch een pulsversterker tussen moeten.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo,
Roter Stecker is welliswaar niet helemaal de juiste bewoording, immers het is een donkergrijze/zwarte stekker in een rode contrastekker, maar ala, dat zal dan wel kloppen.
Dan is de vraag of je die nummering kunt terugvinden, en is er inderdaad een rode kabel op pin 5?
Groet,
JW
Roter Stecker is welliswaar niet helemaal de juiste bewoording, immers het is een donkergrijze/zwarte stekker in een rode contrastekker, maar ala, dat zal dan wel kloppen.
Dan is de vraag of je die nummering kunt terugvinden, en is er inderdaad een rode kabel op pin 5?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2030
- Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00
...rode kabel ?
Graues kabel staat er, en als ik op de foto de pinpositie's tel, zit er inderdaad op de 5de een grijze kabel.
(2de pin is niet bezet)
Graues kabel staat er, en als ik op de foto de pinpositie's tel, zit er inderdaad op de 5de een grijze kabel.
(2de pin is niet bezet)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 10 jan 2005 00:16
volgens een zaak hier 'n beetje verder die niets anders dan carhifi en navigatie doen hebbe ze zelden problemen met een te zwakke puls,
ik heb aan het draadje in de vijfde socket, hopenlijk de pulsdraad, een ander draadje vastgesoldeerd (of is het gesoldeert, en ik ga de boel terug dichtdoen
zit het niet goed, sjah, dan doen we de handel nog maar is open he
ik kan toch niet rijden zonder stuur
en zoals ie der nu bijligt ga ik niet rijden
ik heb aan het draadje in de vijfde socket, hopenlijk de pulsdraad, een ander draadje vastgesoldeerd (of is het gesoldeert, en ik ga de boel terug dichtdoen
zit het niet goed, sjah, dan doen we de handel nog maar is open he
ik kan toch niet rijden zonder stuur
en zoals ie der nu bijligt ga ik niet rijden
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 382
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 889
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 457
-
-
Peugeot 406 2003 gekocht,met navigatie.zoek cdrom voor navigatie
door 406rijder » 28 feb 2015 21:21 » in Peugeot -
Reacties: 2
Weergaves: 1378
-
-
-
VW navigatie update 2017/2018 navigatie systeem loopt vanst
door Peterdekoning » 07 okt 2018 18:13 » in V.A.G -
Reacties: 0
Weergaves: 1147
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 738
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1870