Zijn CD's al verstuurd?

In deze rubriek kun je alles vinden over C-IQ software
krommenek
Junior Member
Junior Member
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 mei 2004 23:07

Zijn CD's al verstuurd?

Bericht door krommenek »

Hallo,

Zit met smart nog op de nieuwe cd's te wachten van VDO.

Weet iemand of ze al naar iedereen verstuurd zijn?

Zo, ja waar kan ik ze dan krijgen of halen,

Greetz

Eric

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Riekus
Senior Member
Berichten: 299
Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19

Bericht door Riekus »

Eric,

Als je het hebt over de C-IQ update met de nieuwe CD/DVD's 2004/2 en de SW update 9.5:

een groot aantal onder ons heeft deze al ontvangen (waaronder ikzelf). Komt per post (Deutsche Post).

Ik neem aan dat je weet dat je ze alleen krijgt als je C-IQ klant bent en GEEN onbeperkte vrijschakelingstermijn hebt gekozen bij aanschaf van het bijbehorende VDO apparaat.

Groet,
Riekus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

Ook ik heb m'n nieuwe DVD en SW nog niet ontvangen.

Gisteren even gebeld met C-IQ, die verwachten dat deze week eigenlijk alles zou moeten worden uitgeleverd voor de kleuren systemen. Mocht dat volgende week nog niet gedaan zijn, dán even bellen met C-IQ en de set wordt alsnog gestuurd.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
trennen
Junior Member
Junior Member
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 nov 2003 23:44

Bericht door trennen »

Hallo JW,

Weet je ook wanneer ze gaan leveren voor monochrome systemen?

Groeten Toine

(MS3200, NT 2004.01)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
HansO
Starting Member
Starting Member
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 jun 2004 20:30

Bericht door HansO »

Ik heb de vraag gesteld aan de helpdesk van C-IQ voor de CDs t.b.v. de MS4150, waarop mij verteld werd dat deze half augustus zouden worden verstuurd.
Als ik ze eind augustus nog niet ontvangen zou hebben moest ik opnieuw met hun contact opnemen.

Hans
Ford Mondeo Travelpilot EX met Benelux 2005-2006+MRE

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
checkin
Senior Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:05

Bericht door checkin »

JW schreef:Hallo,

Ook ik heb m'n nieuwe DVD en SW nog niet ontvangen.

Gisteren even gebeld met C-IQ, die verwachten dat deze week eigenlijk alles zou moeten worden uitgeleverd voor de kleuren systemen. Mocht dat volgende week nog niet gedaan zijn, dán even bellen met C-IQ en de set wordt alsnog gestuurd.

Groet,
JW
Dat wordt druk dan bij het call-center, ik heb ook nog niks ontvangen, nou niks, ik heb een servicekaart van C-IQ mogen ontvangen. :D
[color=green][b]VDO MS5500 - Europa Navteq- TMC module 5010/01-VT - MA1410 - MC5400 - RST5400 - DV6100 - 2e+3e MM5000 achter - Hirschmann CarTV gen.2[/b][/color]

[size=84][color=red][b]MS5700-Europa Navteq-VDO PC5200 PT/40-VDO PN4000[/b][/color][/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

Afgelopen Dinsdag had ik de DVD's en de SW nog niet ontvangen, en dus die ochtend even een mailtje gestuurd via m'n C-IQ account. Daarop kreeg ik meteen een reactie dat de set dezelfde dag verstuurd zou worden. En inderdaad, vanmorgen kreeg ik het pakket thuis geleverd, geheel compleet.

Mijn advies is dan ook aan diegenen die de DVD/CD's voor de kleuren systemen nog niet ontvangen hebben om even contact op te nemen met het C-IQ centre.
De CD's voor de monosystemen komen later, reclameren heeft op dit moment geen zin.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
timmersr
Junior Member
Junior Member
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 feb 2004 00:05

Bericht door timmersr »

Buiten mijn verzoek om me de CD's direct toe te zenden, ook maar even een klacht ingediend.

Waarom moet ik hier iedere keer om gaan vragen?
Er wordt betaald voor de service, dan moet dit automatisch gaan! :(
VDO MS5400 XL 5.97, TMC 5010/01, TeleAtlas 2005/01 + Flits-info
Toyota Avensis 2.0 D4D sedan Executive

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
timmersr
Junior Member
Junior Member
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 feb 2004 00:05

Bericht door timmersr »

UPDATE: ik begin het idee te krijgen dat C-IQ welwillend is, maar nog niet echt 'af' is als organisatie.

Op mijn klacht via de website krijg ik namelijk een "out of the office"-mailtje!!!


Onderwerp: Out of Office AutoReply: Klachten over C-IQ

Thank you for your e-mail.I will be back in the office on 2nd of August. E-mails will not be forwarded. In urgent cases, please contact Sybille Schmidt Tel. +49 69 40 80 55 43) or leave a voice mail on my mobile phone, Tel. +49 172 6944901).

With kind regards

Henning Wiefelspuetz
VDO MS5400 XL 5.97, TMC 5010/01, TeleAtlas 2005/01 + Flits-info
Toyota Avensis 2.0 D4D sedan Executive

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

Vind je dat vreemd? Dat die figuur er het weekend niet is en op maandag je klacht behandelt?

Voor urgente zaken, het bijboeken van content e.d. kun je altijd terecht bij het C-IQ centre, zowel via de E-weg als de telefoon.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
timmersr
Junior Member
Junior Member
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 feb 2004 00:05

Bericht door timmersr »

Ja, dit vind ik heel vreemd & onprofessioneel overkomen.

Ik heb het klachtenformulier op de C-IQ website ingevuld , maar Henning Wiefelspuetz heb ik nog nooit een maitje gestuurd. Weet ook niet wie de beste man is, klaarblijkelijk geen Nederlander aangezien hij terugmailt in het Engels.


VDO C-IQ vind ik tot nu toe onprofessioneel overkomen omdat:

1. Ik nu al voor de tweede maal binnen één jaar moet vragen om de update. Mijn kaart-, en systeem-software is bekend bij C-IQ, daar moet ik niet om gaan vragen. Ik betaal VDO om mij deze toe te sturen zodra er een update is!

2. Emails naar personen i.p.v. afdelingen gaan. Nederlandse terugmeldingen in de zin van "Bedankt voor uw meldingen. WIJ zijn het weekend gesloten, maar maandagochtend wordt uw email behandeld" zou de professionele variant hiervan zijn.
VDO MS5400 XL 5.97, TMC 5010/01, TeleAtlas 2005/01 + Flits-info
Toyota Avensis 2.0 D4D sedan Executive

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
B-A-R-T
Starting Member
Starting Member
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 jun 2004 11:45

Bericht door B-A-R-T »

Ik heb vorige zaterdag naar C-IQ een mail verstuurd met de vraag wanneer ik de DVD update voor de MS5500 zou kunnen ontvangen.
Binnen het half uur kreeg ik een mail terug (in het Nederlands !) dat de DVD op 27 juli op de markt zou komen en vanaf dan naar de klanten zou verstuurd worden, een proces dat ongeveer 1,5 week zou duren.
Dit betekent dus dat ten laatste volgende vrijdag de DVD in de bus zou moeten vallen. Ik ben benieuwd of dat zo zal zijn, ook al omdat ik bij de aanschaf van mijn systeem voor Unlimited had gekozen en later ben overgestapt naar een abo met updates. De gegevens van mijn navigatiesysteem staan op mijn account zeker juist.
Tot nader order vind ik de service van C-IQ uitstekend, maar ik moet mijn eerste update nog krijgen.
BMW 320d Touring
MS5500 - BeNeLux Navteq 2006/07 Limited

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “C-IQ zaken”