Prachtig forum, al heel veel tijd op rondgehuppeld en heeeeel veel geleerd.
Vooral over het voor leken als ik op kauwgomachtig drijfzand gelijkende verhaal over c-iq en supercode op deze site veel tips gelezen.
Maargoed, mijn probleempje is gelukkig nog maar een heel kleintje. Ik heb een tweedehands 4150RS MP3 aangeschaft om mijn MS4100 (waar ik errug tevreden over was/ben) af te lossen. De keuze is hier vooral op gevallen vanwege dat ik eerder een CD-wisselaar met MP3 heb aangeschaft die niet werkte op de MS4100 (de MP3's luisteren dan).
VDO en NAVCO geraadpleegd, maar volgens VDO kan die combinatie (4100 + MP3 decoder/wisselaar) nooit werken, maar volgens NAVCO wel. Ik denk zelf dat het wel moet kunnen, maarja ik ben niet van de faculteit.
Om kort te gaan: om een eind te maken aan onzekerheid en ellelange mails en bellerij heb ik de 4150RS MP3 gekocht. Wat blijkt? De wisselaar doet het nog steeds niet...

Dat is een ander probleem, weet ik, misschien iemand die dit leest en een goed idee heeft of een draadje weet? Heb er wel naar gezocht maar nix gevonden.
Awel, terug naar topic, ik heb dus wel de laatste SW (6.5) maar slechts twee talen in de machine (standaard geloof ik) en Nederlands is daar niet bij.
Is er iemand in de buurt (Tiel, Nijmegen, Utrecht) waarvan ik even de CD kan 'lenen' om Nederlands erin te proppen?
Thx!
Aernout