Mijn MS4200RS had SW versie 05-06 en deze heb ik ge-update naar 06-50 met een cd waarop de nieuwe SW stond die ik bij VDO gedownload heb.
Dat is prima verlopen alleen heb ik nu bij Navigatie slechts keuze uit 2 gesproken talen, nl. Duits en Engels.
Als ik Andere Taal kies dan vraagt hij mij de Talen-cd te plaatsen.
Is dat een aparte cd en hoe kom ik daaraan of moet je dat soms weer kopen?
Het is niet de Software cd want als ik die erin doe dan vraagt hij meteen of ik de SW wil updaten en dat wil ik niet want dat is immers al gebeurd. De 2e keus is: verwijder de SW cd.
Taal veranderen na SW update
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: Taal veranderen na SW update
Dat is in ieder geval absoluut onmogelijk. VDO heeft nog nooit SW updates voor de vaste apparatuur ter download aangeboden. Je zult wel gewoon een neiuwsgroep bedoelenjakenl schreef:Mijn MS4200RS had SW versie 05-06 en deze heb ik ge-update naar 06-50 met een cd waarop de nieuwe SW stond die ik bij VDO gedownload heb.
Dat is dezelfde cdDat is prima verlopen alleen heb ik nu bij Navigatie slechts keuze uit 2 gesproken talen, nl. Duits en Engels.
Als ik Andere Taal kies dan vraagt hij mij de Talen-cd te plaatsen.
Is dat een aparte cd en hoe kom ik daaraan of moet je dat soms weer kopen?
Het is toch echt deze cd want je moet gewoon naar het instellingenmenu en een andere taal kiezen en daarbij dus een taal vervangen door een andere. Daarbij wordt om de cd gebraagd en dan stop je die update cd gewoon er in en kun je de taal laden en vervangen.Het is niet de Software cd want als ik die erin doe dan vraagt hij meteen of ik de SW wil updaten en dat wil ik niet want dat is immers al gebeurd. De 2e keus is: verwijder de SW cd.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-