Dat zijn ze volgens VDO dayton al sinds meiRoeln schreef:Zojuist contact gehad..
De cd's zijn 'onderweg'.
Marc
Dat zijn ze volgens VDO dayton al sinds meiRoeln schreef:Zojuist contact gehad..
De cd's zijn 'onderweg'.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Waarmede dus maar weer eens wordt aangetoond dat de datum van een database of edite (2007/2008) totaal niets zegt over de echte actualiteit of juistheid van de gegevens. Hooguit een indicatie.was erg nieuwsgierig of de nieuwe straten in de omgeving van enschede er op staan. (deze straten bestaan nu al meer dan 1 jaar) maar helaas helaas , er staat voor deze omgeving niets nieuws op de dvd. voor alle duidelijkheid het gaat dus om limited europa van navteq.
Hide post links |
Klopt als een bus, helaas.Gerritje schreef:Waarmede dus maar weer eens wordt aangetoond dat de datum van een database of edite (2007/2008) totaal niets zegt over de echte actualiteit of juistheid van de gegevens. Hooguit een indicatie.
Hide post links |
Is dat de TA of de Navteq versie?rob A schreef:Gisteren , vrijdag eindelijk mijn nieuwe dvd ontvangen voor 2007/2008 , dvd in de ms5500 en het werkte direct, het was niet nodig code's in te voeren.
Ben maar een stukje gaan rijden , was erg nieuwsgierig of de nieuwe straten in de omgeving van enschede er op staan. (deze straten bestaan nu al meer dan 1 jaar) maar helaas helaas , er staat voor deze omgeving niets nieuws op de dvd. voor alle duidelijkheid het gaat dus om limited europa van navteq.
Gr rob
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Uiteraard hoort dit wel thuis hier, geen probleem.Beektimmerman schreef:Sorry hoor dat een "nieuweling" niet duidelijk genoeg is.
De vraag is meer specifiek: wie heeft welke versie in 2007 ontvangen, er schijnt een versie 2007-2 te zijn en een versie 2007-8. En ik heb geen van beiden mogen ontvangen tot op heden.
Maar als het forum niet voor dit soort vragen is, dan hoor ik dat wel...
Hide post links |
Hide post links |
Deze CD's zijn te downloaden in de nieuwsgroepen. Dat doe ik natuurlijk niet want dat is illegaal (en het werkt dan ook niet) maar als ze te downloaden zijn, dan bestaan ze ook...JW schreef:Uiteraard hoort dit wel thuis hier, geen probleem.Beektimmerman schreef:Sorry hoor dat een "nieuweling" niet duidelijk genoeg is.
De vraag is meer specifiek: wie heeft welke versie in 2007 ontvangen, er schijnt een versie 2007-2 te zijn en een versie 2007-8. En ik heb geen van beiden mogen ontvangen tot op heden.
Maar als het forum niet voor dit soort vragen is, dan hoor ik dat wel...
En dus zijn we extra benieuwd waar díe info vandaan komt
Groet,
JW
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Inderdaad, die kom je soms tegen. En kennelijk zijn er mensen die daar intrappenRAH schreef:Het downloaden van een C-IQ cd is ook niet echt handig. Zonder C-IQ abonnement heb je niets aan die cd's en als je wel een C-IQ abonnement hebt, kun je de cd gratis van VDO krijgen. Soms zie ik ook dat op marktplaats.nl C-IQ cd's worden aangeboden, ook heel vreemd.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |