Zeker weten, die MO 5597 bevat een bugfix hiervoorToho_NL schreef:Ik heb inmiddels van VDO Dayton de nieuwe set mogen bekomen. Ik heb deze gekregen, omdat ik zaterdag op zondag nog op vakantie ga en dan over de nieuwe DVD kan beschikken. Helaas zat er alleen een DVD van TeleAtlas in het pakket (waarschijnlijk komt dat omdat ik dit verkeerd had ingegeven op mijn C-IQ account ). Heb inmiddels een mailtje gestuurd om te vragen of ze a.u.b. een DVD van Navteq kunnen sturen. Hopelijk is deze op tijd binnen.
Nog mooier is dat de MO5597 erbij zit! Mijn vader is nu nog niet thuis, dus kan hem niet testen. Ga dit uiteraard vanavond meteen doen en ff kijken of ik veranderingen kan ontdekken...
@ritselaar: je woont redelijk in de buurt en als je wilt kan je deze CD wel ff inspelen op jouw systeem (misschien ben je dan van het probleem van je hangende TMC-meldingen af). Laat maar ff wat weten.
Zodra ik meer weet horen jullie het ook.
Groetjes,
Toho_NL.
Nu de MO 5597 kennelijk beschikbaar is gelijk maar even wat meer gegevens:
-Via Flex is er mee mogelijk geworden, en da's een heel mooi feature.
-Het tweede split-screen zit er inderdaad op.
-Bug-fix voor de Infopunten. Daarmee is de "workaround" met de 9.41 niet meer nodig.
En als ik het goed heb is er wat gewijzigd bij het criterium kortste route. Dat is nu niet meer als langs een lineaal, maar is een slimme route geworden, zoiets als de "optimale" bij de E-serie van Blaupunkt.
Het is me bekend dat een ander forumlid al aan het experimenteren is met deze optie, met goede resultaten. Dus XX, kom maar op met je ervaringen
Groet,
JW