Zoals al te lezen was heet 'unlimited' tegenwoordig 'classic'. Dit lijkt me wel een handige aanpassing, want zo is het wat duidelijker voor de klant.
Dan het feit dat TeleAtlas standaard wordt en je voor Navteq moet bijbetalen. Ik vind dit ronduit belachelijk! Waarom moet je meer betalen voor Navteq? Zijn die databases duurder? Is dit alleen weggelegd voor 'luxe' klanten? Wil men het gebrui van TeleAtlas stimuleren? Ik ben zeer benieuwd naar de reden. En wat ik ook wil weten is hoe het zit bij de bestaande klanten. Nu hebben we namelijk 1 jaar Europa van Navteq (gekregen bij aanschaf) en hoe zit het dan als dit afloopt? Moet ik dan meer betalen voor 2 jaar Europa Navteq dan dat ik voor 2 jaar Europa TeleAtlas zou moeten betalen? Dat zou ik echt slecht vinden. Mocht dit echt zo het geval zijn, dan kunnen we misschien als Navteq-gebruikers een mailtje naar C-IQ (VDO Dayton) sturen om onze onvrede te uiten. Hierover later, wellicht, meer.
Wat wel een goede verbetering is is het feit dat je nu 1 jaar Flitsinfo Europa krijgt als je je registreert. Dat is een extra stimulans om te registreren
![Smile :)](./../images/smilies/icon_smile.gif)
Hopelijk komen ze op hun besluit terug dat je voor Navteq moet bijbetalen... Het mooie van dit concept was nu juist dat je zelf kon kiezen wat je wilde gebruiken (voor dezelfde prijs) en dat je de eerste 14 dagen kon switchen. Kan dat nu ook nog??
Groetjes,
Toho_NL.