Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
De laatste C-IQ code heb ik zo'n twee jaar geleden voor het laatst ingevoerd dus het is me even ontschoten.
Hoe zat het ook al weer?
Kan ik de gister ontvangen code voor de vrijschakeling vanaf 19 april a.s. nu al invoeren?
Gr,
Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200 Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10 Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400
Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)
Yep.
Heb ik ook al gedaan met de code die me vanaf 1/5/2007 twee jaar Europa vrijschakelt.
En twee weken geleden heb ik de TMC-Pro codes, geldig voor aparte weekenden, ook gewoon vooraf ingegeven. Werkten prima
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hallo, het lukt niet om n nieuw onderwerp op te starten dus probeer ik het op deze manier. Ik heb van iemand een rns300 over genomen met geldige code.
Code klopt want dat heb ik bij een bedrijf op internet nagevraagd.
Bij ingeven van de code krijg...
ik heb een vraag, ik heb een audi a6 met een orginele audi navi plus, echter is mijn accu los gehaald en ik heb geen code om de navi her te activeren.
nou had ik een site gevonden maar deze geeft aan dat het niet te vinden is.(
Sinds een tijdje krijg ik het niet meer voor elkaar om een nieuwe kaart op mij tomtom (zonder sd)te zetten...Hij schrijft heel even en dan lijkt het erop,dat hij dan even geen verbinding maakt..daarna gaat hj weer een paar tellen verder..Iemand...
In mijn bestelbus zit navigatie Carminat Navigation Informee 2 V28.
Kan ik gewoon een nieuwere Renault Carminat Navigation Informée 2 // Bluetooth CD (4R/LPN) - Europa V32/34 in de speler doen zodat hij dan een...