Ik heb een 2de hands auto gekocht en daar zat een MS4200RS in. Erbij zit een mapje met een aantal navigatie-cd's... van Tele Atlas en van Navteq.
De Tele Atlas cd's werken niet meer, de Navteq-cd wel, althans die van de Benelux.
Ik zal dus een Supercode cd moeten aanschaffen.
Mijn vraag is:
Kan je ergens in het menu zien of er ooit een Supercode is ingevoerd?
Hoe weet ik of er een supercode is ingevoerd?
-
- New Member
-
- Senior Member
Onder mijn C-IQ krigj je een schermpje te zien waarinm de 8 cijferige superrcode staat in 2 blokken van 4 en daarachter de code 999
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
-
- Senior Member
Hier maak ik een foutjeGerritje schreef:Onder mijn C-IQ krigj je een schermpje te zien waarinm de 8 cijferige superrcode staat in 2 blokken van 4 en daarachter de code 999
Je krijgt op een regel de Navi ID te zien bestaande uit twee blokken van 8 letters
Daarachter verschijnt afhankelijk van het medium: C-IQ CD 200x/0y of in het geval van een geladen Supercode CD: CD ID 999
Mocht een Supercode nog niet zijn ingevoerd, wordt er bij het laden van de supercode CD gevraagd om de code in te voeren
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-