Mensen, ik kijk nu een tijdje rond op dit forum en heb me nu toch geregistreerd om een vraagje te stellen. Ik heb lang gewacht op updates, maar nooit gekregen. Ik dacht dat ik deze via de dealer zou krijgen (skoda) maar nooit gehad. Na wat speurwerk vond ik dus deze site en zag dat ik moet registreren. Dat heb ik dus gedaan bij c-iq en een mailtje gestuurd dat ik graag een nieuwe dvd/cd wilde hebben. Ik kreeg het volgende antwoord:
Geachte heer,
Uw navigatie systeem dat is aangemeld onder Lease Plan heeft een onbeperkte
vrijschakeling Benelux exclusief updates. Dit is de reden dat u geen gratis
updates krijgt.
Indien u het programma wilt aanpassen kunt u een jaar abonnement afsluiten
voor €89.
Hopende u hiermede voldoende te hebben geinformeerd,
Met vriendelijke groet,
Uw C-IQ Service Team
Siemens VDO Trading GmbH
Maar ik heb bij de dealer toch echt gekozen voor een twee jaar beneluz abo. Nu krijg ik dus geen nieuwe cd's. Klopt dit of zit c-iq fout ? Ik heb dus een onbeperkte benelux, maar als ik updates wil moet ik een jaar afsluiten? Dat is dan toch dubbel ?
Geen update voor mij?
-
- New Member
-
- Senior Member
Meneerdeman,
Bij aanschaf van een systeem en de installatie daarna wordt door de dealer of installateur of de gebruiker zelf doorgegeven welk abo men wil. Dan kan er gekozen worden uit:
1. onbeperkte vrijschakeling Benelux (excl. updates)
2. 1 jaar vrijschakeling Europa (incl. updates)
3. 2 jaar vrijschakeling Benelux (incl updates)
Een van deze drie hoort bij en is inbegrepen in de aanschaf van het C-IQ gebaseerde systeem.
Als er nu een tijd gebruik gemaakt is van het abo (en bij u is dat blijkbaar de onbeperkte Benelux vrijschakelin) dan is het in mijn ogen logisch dat er voor wisseling van de abo-vorm betaald moet worden.
Blijkbaar heeft Leaseplan of de dealer bij aflevering een vrijschakeling doorgevoerd die u niet gevraagd heeft. Dit zou u dus bij de dealer of leaseplan moeten checken. als blijkt dat zij wel een vrijschakeling van abo-vorm 2 of 3 hebben aangevraagd bij C-IQ servicecenter dan is er blijkbaar bij dat C-IQ center iets fout gegaan.
U kunt dit overigens ook checken in het systeem zelf bij Mijn C-IQ. daar staat namelijk de vrijschakelcode en de door dealer/leaseplan doorgevoerde vrijschakeling.
groet,
Riekus
Bij aanschaf van een systeem en de installatie daarna wordt door de dealer of installateur of de gebruiker zelf doorgegeven welk abo men wil. Dan kan er gekozen worden uit:
1. onbeperkte vrijschakeling Benelux (excl. updates)
2. 1 jaar vrijschakeling Europa (incl. updates)
3. 2 jaar vrijschakeling Benelux (incl updates)
Een van deze drie hoort bij en is inbegrepen in de aanschaf van het C-IQ gebaseerde systeem.
Als er nu een tijd gebruik gemaakt is van het abo (en bij u is dat blijkbaar de onbeperkte Benelux vrijschakelin) dan is het in mijn ogen logisch dat er voor wisseling van de abo-vorm betaald moet worden.
Blijkbaar heeft Leaseplan of de dealer bij aflevering een vrijschakeling doorgevoerd die u niet gevraagd heeft. Dit zou u dus bij de dealer of leaseplan moeten checken. als blijkt dat zij wel een vrijschakeling van abo-vorm 2 of 3 hebben aangevraagd bij C-IQ servicecenter dan is er blijkbaar bij dat C-IQ center iets fout gegaan.
U kunt dit overigens ook checken in het systeem zelf bij Mijn C-IQ. daar staat namelijk de vrijschakelcode en de door dealer/leaseplan doorgevoerde vrijschakeling.
groet,
Riekus
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Riekus,
Waar kan ik die code dan vinden op de c-iq site. Heb overal gekeken, maar kan die niet vinden.....
Waar kan ik die code dan vinden op de c-iq site. Heb overal gekeken, maar kan die niet vinden.....
Wat is wat?
Hide post links |
-
- Senior Member
Je moet in jouw nav.systeem naar het hoofdmenu gaan. Daar vind je een item C-IQ. en daaronder zit Mijn C-IQ en allerlei andere opties zoals bijv. de gratis preview functie.....
Dus niet op de C-IQ site kijken maar op jouw nav.systeem.
groet,
Riekus
Dus niet op de C-IQ site kijken maar op jouw nav.systeem.
groet,
Riekus
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-