Hallo,
Als nieuw lid een vraag over het wel of niet kunnen gebruiken van mijn ,,oude''nav. cd's na het invoeren van de supercode.
Heb dit hele forum al doorgespit maar veel verschillende antwoorden gevonden.
Ik heb dus cd's van de Benelux en Frankrijk die ongelimiteerd zijn vrijgegeven voor mijn MS4200RS.Blijven die nu wel of niet bruikbaar na het overschakelen op cd''s met Supercode.
Ook is mij niet duidelijk wanneer je de flitspaalservice kunt gebruiken,kan ik dat nu al gebruiken of zit die er bij de nieuwste Benelux cd met supercode erbij in.
Groet,
Kps
Gebruik ,,oude'''Navi cd na invoeren supercode
-
- New Member
-
- Senior Member
Na ingave van de Supercode kun je de Supercode CD's gaan gebruiken. Daarvoor moet je wel minimaal SW 5.4 hebben, zie viewtopic.php?p=45761#45761
Mocht je nog C-IQ CD's hebben die ongelimiteerd vrijgeschakeld zijn, dan kun je deze, naar ik veronderstel ook nog blijven gebruiken.
Het is in elk geval zo dat diegenen die met een limited content rijden, deze kunnen blijven gebruiken tot de afloop van hun vrijgave, ook als ze inmiddels een Supercode hebben ingegeven. Om die reden denk ik dat ook in jouw situatie de unlimited van Frankrijk bruikbaar blijft als je een nieuwe Benelux Supercode gaat gebruiken.
Durf je het aan om het te proberen?
Op de Benelux SC staan de vaste flitspalen, daar hoef je verder niks voor te doen.
Groet,
JW
Mocht je nog C-IQ CD's hebben die ongelimiteerd vrijgeschakeld zijn, dan kun je deze, naar ik veronderstel ook nog blijven gebruiken.
Het is in elk geval zo dat diegenen die met een limited content rijden, deze kunnen blijven gebruiken tot de afloop van hun vrijgave, ook als ze inmiddels een Supercode hebben ingegeven. Om die reden denk ik dat ook in jouw situatie de unlimited van Frankrijk bruikbaar blijft als je een nieuwe Benelux Supercode gaat gebruiken.
Durf je het aan om het te proberen?
Op de Benelux SC staan de vaste flitspalen, daar hoef je verder niks voor te doen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Uit eigen waarneming bij een 4200 rs kan ik melden dat het gebruik van de unlimited CIQ cd's niet wordt geblokkeerd nadat de supercode is ingevoerd. Met andere woorden zowel de CIQ cd's als de supercode cd's zijn dan bruikbaar.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Hide post links |
-
- New Member
Bedankt,
Had software versie 6.5 al opgevraagd bij VDO.
Had ergens op dit forum een antwoordt van iemand van VDO of Navco gelezen dat het dus niet kon(kan alleen niet meer vinden waar dat staat)vandaar mijn twijfels
Had software versie 6.5 al opgevraagd bij VDO.
Had ergens op dit forum een antwoordt van iemand van VDO of Navco gelezen dat het dus niet kon(kan alleen niet meer vinden waar dat staat)vandaar mijn twijfels
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 4
Weergaves: 1013