"als C-IQ klant beschikt u dankzij de praktische update-service, altijd over de meest actuele navigatiegegevens en C-IQ reisproducten. De CD’s resp. DVD’s krijgt u regelmatig automatisch en geheel gratis thuisgestuurd." (bron: http://www.c-iq.nl/consumer/aboutCIQ.do )
én
"FAQ: Hoe vaak wordt er een C-IQ update verstuurd? C-IQ garandeert steeds de meest actuele gegevens. Daarom ontvangen de klanten minstens eenmaal per jaar een DVD/CD-ROM update." ( http://www.c-iq.nl/consumer/info/faqAction.do )
Dit gaat tot nu toe bij mij alleen maar fout!
Terwijl mijn versie-gegevens bekend zijn bij C-IQ, krijg ik toch niet de laatste updates toegestuurd.
Ik moet - via dit forum, of het controleren van de C-IQ website - tot de conclusie komen dat er (allang) een nieuwe versie uit is, dan moet ik bij de C-IQ servicedesk 'smeken' om mij deze versie alsnog toe te sturen.
C-IQ: "Oh heeft u de laatste versie niet?" (...)
![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
C-IQ: "Ja de CD's zijn op... ik wil u wel een oudere versie sturen, maar dan werkt de flits-info niet"
C-IQ: "Meneer er is wel een update, maar voor de Benelux is er niets verandert hoor..."
![Shocked :shock:](./../images/smilies/icon_eek.gif)
Na mijn telefoontje heb ik dus nu TA 2005/01 ontvangen, terwijl ik deze natuurlijk al lang had moeten hebben omdat 2004/02 als huidige versie geregistreerd staat via C-IQ.
Bij deze versie zit niet alleen de laatste VDO 5.97 servicerelease, maar ook het C-IQ magazine met daarin (informatie over) kortingen en aanbiedingen (oa. TeleAtlas een maand gratis
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
Al met al begin ik me een beetje in de tang genomen, een beetje opgelicht te voelen.
Ik wil me middels een boze brief gaan beklagen bij C-IQ; iemand hier ervaring mee?