Weet niet welk type VDO
-
- New Member
Weet niet welk type VDO
Ik zou graag mijn BMW navigatie om te laten zetten naar de Nederlandse taal maar ik weet niet eens welk type navigatie systeem ik precies heb, uit het instructieboekje van mijn BMW kan ik het niet halen. Wel staat op het scherm instellingen het nummer SW 3-1/21 de BMW is een 530I van bouwjaar 2001. Zou iemand me verder kunnen helpen, en woont er iemand in de buurt van Geertruidenberg die me aan een upgrade kan helpen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Je hebt een MK3 CD systeem met software versie 2.1
De enige die jou kan helpen om hier nederlands op te krijgen is www.thommy.nl en die woont niet in Geertruidenberg maar omgeving Den Haag. Kijk ook eens in dit item. Thommy vraagt €50 voor een update naar Nederlands
viewtopic.php?p=29460#29460
De enige die jou kan helpen om hier nederlands op te krijgen is www.thommy.nl en die woont niet in Geertruidenberg maar omgeving Den Haag. Kijk ook eens in dit item. Thommy vraagt €50 voor een update naar Nederlands
viewtopic.php?p=29460#29460
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- New Member
Systeem van Duits naar Nedelands
Gerritje, bedankt voor de tip voor het omzetten naar de Nederlandse taal. Ik heb contact opgenomen met thommy.nl en afspraak gemaakt voor het omzetten van mijn MK3 systeem naar de Nederlandse taal, vandaag vrijdag 21-9 ben ik naar Lisse gereden. Werd daar vriendelijk ontvangen, en het systeem is na het omzetten een stuk gebruiksvriendelijker.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 783