Hallo
Ik ben hier nieuw. Ik ben Johnny en rij met een E39 525d touring.
Ik heb een MK4 laten inbouwen in men wagen. Maar ik heb een probleem, ik kan namelijk de uur en datum niet instellen. Als ik het probeer onthoud hij dat niet Ik ving het vrij lastig om niet te weten hoelaat het is als ik rij.
Weet iemand waar het probleem zit? Ik heb met de mk4 een copy dvd gehad, ligt het daaraan of misschien de software laten opdaten??? Wie kan me helpen. Ik heb veel zitten zoeken op internet maar vind niets van mijn probleem terug
Alvast bedankt
Johnny
tijd/datum instellen Mk4 E39
-
- New Member
-
- Senior Member
De tijd zelf wordt bepaald door de satellieten. Je kunt alleen het verschil met UTC zelf instellen. En dat wordt alleen onthouden als de apparatuur op de juiste wijze is aangesloten.
Het heeft helemaal niets te maken met een software update of de gekopieerde dvd. Die is alleen dodelijk voor de levensduur van je laser!
Het heeft helemaal niets te maken met een software update of de gekopieerde dvd. Die is alleen dodelijk voor de levensduur van je laser!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Heb de scherm er al van tussen gehaald met dat ik me parrot heb ingebouwd en volgens mij is alles aangesloten.
Hide post links |
-
- Senior Member
Voordat je ook maar iets kunt doen moet er satellietontvangst zijn en een positie zijn berekend
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
Dus je bedoeld zeker als er in een vierkantje "GPS" sta. Tmc werk ook en navigatie uiteraard ook
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 245