Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
- RDS/EON tuner
- 30 voorkeurzenders
- TMC voorbereid
- CD Speler
- CD tekst
- 4X45 watt vermogen
- 3 X pre - out
- Swing face
- Bass Engine Plus
- afneembaar front
- Versatile link
[b][color=blue]Heeft U op- of aanmerkingen over deze posting, geef deze dan aan ons door[/color]
[i]Navigatie Help Site Team[/i][/b]
door Beckermanneke » 17 jul 2015 01:22 » in TomTom
Ik heb voor op mijn e-bike deze Tomtom GO Mobile aangeschaft, deze draai ik op mijn Samsung S5.
Maar wat mij tegenvalt is dat hij in de Fiets modus niet de kortste routes over fietspaden kiest, omdat ik bekend ben in de omgeving waar ik woon rij ik...
Ik heb op mijn Samsung Galaxy S4 een TT GO Mobile abonnement voor 3 jaar afgesloten en gebruikte deze tot nu toe incidenteel op de fiets of als ik ergens in een grote stad wandelde.
Ondanks dat in mijn auto standaard ingebouwde navigatie zit wil ik...
Ik heb een tweedehands Suzuki S-Croos 2014 gekocht met een Fuji Infotainment System. Omdat de kaarten uit 2013 bleken te stammen, heb ik via volgens de handleiding mijn systeem geregistreerd en via Garmin Express de aanbevolen kaartupdate besteld:...
Ik heb een paar sets van het Mazda navigatisysteem op de kop kunnen tikken.
De data van 2014-2015 staat erop.
Ze werken in de Denso systemen van 2005 tot 2010, mogelijk is er bij de ietwat oudere systemen een firmware update nodig, deze kan...
ik heb een vraag, ik heb een audi a6 met een orginele audi navi plus, echter is mijn accu los gehaald en ik heb geen code om de navi her te activeren.
nou had ik een site gevonden maar deze geeft aan dat het niet te vinden is.(