Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Main Features :
- 5.6" Monitor
- Ai-NET Integration
- 1 Pre-Out
- Wireless Remote Control Ready
- Bass Engine
- Anti-theft Detachable Front Panel
- 4x45W Power Output
- CD Text
- RDS
- ISO-Connector
- Optional Satellite Steering Remote Control
- Tel-Mute
- CD Changer Control
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
[b][color=blue]Heeft U op- of aanmerkingen over deze posting, geef deze dan aan ons door[/color]
[i]Navigatie Help Site Team[/i][/b]
door Beckermanneke » 17 jul 2015 01:22 » in TomTom
Ik heb voor op mijn e-bike deze Tomtom GO Mobile aangeschaft, deze draai ik op mijn Samsung S5.
Maar wat mij tegenvalt is dat hij in de Fiets modus niet de kortste routes over fietspaden kiest, omdat ik bekend ben in de omgeving waar ik woon rij ik...
Ik heb op mijn Samsung Galaxy S4 een TT GO Mobile abonnement voor 3 jaar afgesloten en gebruikte deze tot nu toe incidenteel op de fiets of als ik ergens in een grote stad wandelde.
Ondanks dat in mijn auto standaard ingebouwde navigatie zit wil ik...
Allereerst zou ik mij graag even voorstellen mijn naam is Martin en ben woonzaam in Drenthe met mijn vrouw en onze kleine.
Nu ben ik sinds kort de trotse eigenaar van een Smart Roadster wat een erg leuk ding is om mee te rijden...
door Hyperpowermill » 25 jul 2019 19:48 » in V.A.G
Hallo,
Na een update van m’n discover Media gen 2 spreekt de stembegeleiding de weg nummers en straatnamen in het Engels uit... :? Andere aanwijzingen zijn gewoon Nederlands. Een ander sd kaartje of map regio geeft geen oplossing. Iemand een idee?...
Wie kan mij vertellen hoe ik de Reisdoelen die ik zelf heb aangemaakt met mijn Discover Media Generation 2 (Golf 7 Highline) kan exporteren/overzetten op b.v. een SD kaart of een ander medium.
Het importeren met een SD kaart van de POI's (Favorieten...
Ik heb sinds kort een VW 7 variant, met een discover media systeem. Het probleem is dat ik de stem van de navigatie het niet doet. Het maakt niet uit wat ik in de volume setting aanpas hiervoor. (Nu heb ik gelezen dat de stem geen pretje is, maar ik...
Het fijne van navigatie systemen is dat zij de aankomsttijd kunnen berekenen, deze prognose wordt berekend door de gangbare snelheden door te rekenen. Nu rijden wij veel met caravan en hierbij liggen de gemiddelde snelheden een stuk...