Als rookie op dit forum (maar niet met navi systemen) heb ik een vraagje in verband met de keuze voor een nieuw navigatiesysteem voor onze camper. Momenteel zit daar een Pioneer Avic 8-DVD, in combinatie met een AVH-P6400 in, maar daar zijn geen updates meer voor beschikbaar. Op dit systeem is een achteruitrijcamera aangesloten en er is een 2-DIN uitsparing ter beschikking (Ford Transit).
Nu zoek ik een nieuw systeem, maar de prijs voor een Pioneer of gelijkwaardig 2-DIN systeem is me toch wel een beetje teveel gevraagd... Een autoradio heb ik nog wel op overschot, dus ben ik eigenlijk op zoek naar een draagbaar of vast aan te sluiten GPS waarop ik een achteruitrijcamera kan aansluiten... En daar zit dan blijkbaar het probleem, want TomTom en dergelijke beschikken niet over een AV-ingang.
Ik heb geen boodschap aan teveel multimedia toestanden als TV tuner, bluetooth en dergelijke (want ik ben dan toch met vakantie), dus het mag het iets 'eenvoudig' zijn, type Mio, Garmin enz. Op de website van Conrad heb ik er eentje gevonden met AV-ingang, de A-Rival Nav-PNF 50C, nog nooit van gehoord
De AEG CS NAV-350 lijkt ook in aanmerking tekomen, maar ook mijn onbekend en geen reviews van te vinden.
Een Pioneer F-500 misschien, maar het is de vraag of die dan toch werkt met mijn achteruitrijcamera.
Iemand nog andere suggesties?
In ieder geval bedankt voor het meedenken...
Grtz, Werner
Navigatie met aansluiting achteruitrijcamera
-
- New Member
-
- Senior Member
Waarom moet die camera persé op het scherm van de navigatie worden getoond?
Je kunt voldoende complete systemen aanschaffen die niet veel meer kosten dan een TomTom inclusief een redelijk videoscherm. Kun je het de hele weg aan laten staan
En dan ben je helemaal vrij om een willekeurige PND te kopen.
Je kunt voldoende complete systemen aanschaffen die niet veel meer kosten dan een TomTom inclusief een redelijk videoscherm. Kun je het de hele weg aan laten staan
En dan ben je helemaal vrij om een willekeurige PND te kopen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Het beeld van de achteruitrijcamera moet niet persé op het scherm van de navigatie, maar ik vind het niet zo leuk/mooi om met 2 schermen te zitten (1 voor de navi en 1 voor de achteruitrijcamera).
Vermits de camera er al opzit (maar dus zonder separaat scherm), zou het eenvoudigste zijn om gewoon te kabel in te pluggen op een bestaand scherm van de navigatie...
Vermits de camera er al opzit (maar dus zonder separaat scherm), zou het eenvoudigste zijn om gewoon te kabel in te pluggen op een bestaand scherm van de navigatie...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Aansluiting achteruitrijcamera op een pc5400 met een mom 5000 beeldscherm
door fransvandervalk » 26 okt 2015 20:58 » in Vaste VDO-Dayton systemen -