Hallo,
Ik wil een navigatie systeem gaan kopen maar heb moeite met kiezen er zijn zoveel systemen ik ga over een paar weken naar frankrijk en wou gelijk een 2-Din inbouw navi/radio etc halen van niet al te duur rond de 800 euro (het is veel maar kwa navi's niet )
Ik kwam de
JVC KD-NX7000 € 800
of de
Kenwood DNX5240BT van normaal €1042 naar 800 (zegt die winkel altans dat hij normaal zoveel is.)
http://www.acr-helmond.nl/shop/68_navig ... ucten.html
de JVC heeft wel weer een voordeel van afneembaar.
Zijn er heel veel verschillen tussen deze 2 ?
Welke zou ik moeten halen of weten jullie nog een beter voor die prijs klasse ?
Ik heb trouwens een VW Golf IV 1998
Bedankt alvast,
Groeten
Glenn
Navigatie help
-
- New Member
-
- Senior Member
Wat je ook koopt, over ACR is hier een aantal niet bijster gunstige recenties verschenen
De JVC heeft naast het afneembare front nauwelijks positieve aspekten. Ook reeds diverse malen besproken
Het beleid mbt updates is volkomen ondoorzichtig en totnutoe onbetrouwbaar
De Kenwood DNX5240BT is een modern toestel maar de prijs van 800 euro is niet spectaculair laag te noemen maar de gangbare prijs bij een dozenschuiver zonder enige kennis van zaken.
Denk er wel om dat ondanks alle goede en uigebreide mogelijkheden, dit toestel dezelfde beperkingen in navigatie heeft als de eerste de beste PND. Niets in tunnels, garages, tussen hoge gebouwen, onder een bladerdak etc.
De JVC heeft naast het afneembare front nauwelijks positieve aspekten. Ook reeds diverse malen besproken
Het beleid mbt updates is volkomen ondoorzichtig en totnutoe onbetrouwbaar
De Kenwood DNX5240BT is een modern toestel maar de prijs van 800 euro is niet spectaculair laag te noemen maar de gangbare prijs bij een dozenschuiver zonder enige kennis van zaken.
Denk er wel om dat ondanks alle goede en uigebreide mogelijkheden, dit toestel dezelfde beperkingen in navigatie heeft als de eerste de beste PND. Niets in tunnels, garages, tussen hoge gebouwen, onder een bladerdak etc.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-