Ik heb gevraagd naar hoe ik mijn systeem kan afmelden:
Ik heb mijn auto, incl. navigatiesysteem MS5500, ingeleverd en wil mijn navigatiesysteem registratie bij C-IQ afmelden.
C-IQ klantnummer: xxxxxx
Navi-ID: xxxxxx
Kunt u deze afmelding verwerken?
Met het uit de lucht halen van de C-IQ website zijn naast de mogelijkheden tot bestellen van producten (niet meer mogelijk sinds beeindiging van het C-IQ concept) ook de mogelijkheden die voor abonnee's wel gewenst/noodzakelijk zijn (zoals bijv. het ophalen van eerder bestelde codes en het aan- cq afmelden van systemen)
onmogelijk geworden. Dit getuigt niet van klantvriendelijkheid !
Groet,
Riekus
Ik kreeg daarop het volgende antwoord:
Geachte Heer Hatzmann,
Hartelijk dank voor uw email.
Allereerst excuses voor de late reaktie op Uw e-mail. Door een interne procesfout is deze pas vandaag behandeld.
Aangezien C-IQ niet meer bestaat en ook de database gegevens van C-IQ niet door de websshop worden overgenomen, kunt u zich ook niet meer afmelden.
Een eventuele nieuwe eigenaar kan zich bij de webshop als zijnde nieuwe klant gewoon registreren.
Met vriendelijke groet,
VDO Dayton Team
Afmelden - en daarmee dus ook een stukje 'beveiliging' doordat navi-id's op naam geregistreerd werden - is dus niet meer mogelijk.
Ook blijven ze waarschijnlijk de updates gewoon naar mij toesturen. Zonde van de porto- en DVD kosten lijkt mij.
Groet,
Riekus